Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sette stikkpille rektalt og ikke vaske hendene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-09, 21:50   #1
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Tommel ned

Sette stikkpille rektalt og ikke vaske hendene

Det ble jeg vitne til forrige dagen. Jeg ble litt sånn , er det virkelig noen som gjør det, og jeg må si jeg ble kvalm og litt satt ut.
Er det bare jeg som reagerer på dette, eller er det ikke en selvfølge for de aller aller fleste opplyste mennesker at man vasker hendene sine etter å ha satt en stikkpille rektalt på et barn ?
Ikke vanskelig å forstå hvorfor diare og omgangssyke florerer i allefall, æsj.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 21:51   #2
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sette stikkpille rektalt og ikke vaske hendene

Jøje meg. Jaja.

Gammel 26-11-09, 21:52   #3
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 21:54   #4
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

?! Hadde reagert da ja. Det må jo ha vært en i ammetåke eller?

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 21:54   #5
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Må si jeg lurer litt på hvordan en blir vitne til sånn, jeg.

Forøvrig så vasker jeg selvsagt hendene etter å ha satt stikkpille på barn (og meg selv også om det skjer).

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 21:55   #6
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Kvalmt ja, men det mest interesante her er vel hvor i allverden overvar du denne seansen?

Gammel 26-11-09, 21:55   #7
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Æsj.

Gammel 26-11-09, 21:57   #8
dutte
fornyet

dutte sin avatar

dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Må si jeg lurer litt på hvordan en blir vitne til sånn, jeg.

Forøvrig så vasker jeg selvsagt hendene etter å ha satt stikkpille på barn (og meg selv også om det skjer).

Gikk fint det, jeg satt og ammet og hun stelte barnet. Vi befant oss altså på et offentlig stellerom.

Gammel 26-11-09, 21:57   #9
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 22:00   #10
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Trenger du egentlig spørre om det bare er du som reagerer på det? Og var dette et menneske du ellers vil betrakte som oppegående? Jeg synes det hørtes temmelig spesielt ut. Urk.

Sa du noe, forresten?

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 22:02   #11
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Standard

Nei jeg sa ikke noe, og jeg vil ikke være den som dømmer andre pga. det ene eller det andre. Kanskje hun glemte det, men jeg synes som sagt det var ekkelt. I mitt hode er det kardinalsynd, men alle er ikke som meg da har jeg hørt.

Gammel 26-11-09, 22:03   #12
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Huff, ikke særlig hygenisk nei
Jeg har brukt engangshanske eller tatt en brødpose på hånden jeg
Vasker selvsagt hendene også.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 22:06   #13
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde vel ikke sagt noe selv, tror jeg, når det var noen vilt fremmede. Jeg hadde sikkert stirret på henne til hun trodde jeg ikke var helt god.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 22:09   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsj!

Gammel 26-11-09, 22:19   #15
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Huff, ikke særlig hygenisk nei
Jeg har brukt engangshanske eller tatt en brødpose på hånden jeg
Vasker selvsagt hendene også.

Tar du på deg hansker eller poser når du vasker stjerten på ungene dine også, eller er det bare ved stikkpiller?
Synes det høres en smule overkill ut.
Men selvfølgelig skal man vaske hendene.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 22:26   #16
Guttemammis

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Tar du på deg hansker eller poser når du vasker stjerten på ungene dine også, eller er det bare ved stikkpiller?
Synes det høres en smule overkill ut.
Men selvfølgelig skal man vaske hendene.

Kun når jeg setter stikkpiller....og jeg vet jeg er litt vel fisefin når det kommer til hygiene

Gammel 26-11-09, 22:27   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå stikker man ikke akkurat finger'n oppi rumpa på ungen når man setter ei stikkpille, men lell - normal håndvask etterpå hører hjemme.

Gammel 26-11-09, 22:37   #18
Guttemammis

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Nå stikker man ikke akkurat finger'n oppi rumpa på ungen når man setter ei stikkpille, men lell - normal håndvask etterpå hører hjemme.

Her må jeg nemlig det(derfor bruk av hansker ) for de presser i mot så
fort jeg kommer med stikkpille, håper de snart klarer å ta febernedsettende oralt.

Gammel 27-11-09, 17:44   #19
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Æsj!

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 18:05   #20
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Grøss og gru. Dette var kvalmt ja.

Jeg setter aldri inn stikkpille uten å ha engangshansker på meg. Eller så enkelt som en brødpose. Og jeg vasker i tillegg hendene etterpå. Noe annet er helt utenkelig. Rumpelukt er det verste jeg vet.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.