Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fremkalling av bilder hos El-kjøp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-09, 23:55   #1
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fremkalling av bilder hos El-kjøp

Idag var dagen jeg hadde tenkt å tømme minnekortet til kameraet og fremkalle bilder. Jeg har vært trofast kunde hos Japan Photo i flere år nå, men tenkte jeg skulle prøve El-kjøp denne gangen... Har hørt at de kom bra ut i en Best-i-Test?? Men akk, så skuffet jeg er.

Det jeg har likt med Japan Photo, er at der har de brent en backup- cd til meg, jeg har fått fotoindeks og bilder i så mange eksemplarer jeg vil ha, god hjelp har jeg også fått til å ordne med maskinen, minnekort og alt det andre. (og ikke ert og si det er enkelt med de maskinene ).

Men hos El-kjøp i dag kjente jeg at jeg fikk fnatt- for det første var det jo som vanlig endel ventetid, og når jeg til slutt ble ekspedert, så måtte det selvfølgelig bli av en som ikke kunne svare på noe om denne maskinen der man putter inn minnekortet, og som ikke visste noe om priser for fremkaling/pr.stk osv. Og toppen på kaka var at jeg ikke kunne bestille sånn backup-cd med alle bildene på. Hva er det for et opplegg, da???! Jeg trodde det var en selvfølge, at man kunne bestille det hvis man ønsket? Er ikke det litt av poenget med å bestille fremkalling av bilder i butikk, at man får den cd-en, så man kan kikke på bildene på datan, etterbestille ved behov, ha den som backup, whatever??

Så enden på visa ble at jeg nappet til meg minnekortet og gikk, halvveis i bestillingen, og sverger at jeg ikke skal svikte Japan en gang til...
et som funker er ofte det beste:

Gammel 28-11-09, 23:58   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fremkalling av bilder hos El-kjøp

Legger du ikke bare bildene inn på PC-en og/eller CD selv, da? Det gjør jeg. Har aldri tatt med meg minnekortet i butikk, men overført til PC og deretter bestilt bildene på nett. Veldig greit.

Gammel 29-11-09, 00:00   #3
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Legger du ikke bare bildene inn på PC-en og/eller CD selv, da? Det gjør jeg. Har aldri tatt med meg minnekortet i butikk, men overført til PC og deretter bestilt bildene på nett. Veldig greit.

:kremt: Jeg synes sånt er et strev, mye som skal struktureres i huet mitt for å bli ferdig med hele den prosessen. Enklere å gå til Japan, og få alt ferdig på et brett...

Gammel 29-11-09, 00:00   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjør som Stompa. 3/4 av bildene er ikke noe jeg vil ha fremkalt uansett - det er det fine med digitalkamera, det er bare å knipse i vei.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.