|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Fremkalling av bilder hos El-kjøpIdag var dagen jeg hadde tenkt å tømme minnekortet til kameraet og fremkalle bilder. Jeg har vært trofast kunde hos Japan Photo i flere år nå, men tenkte jeg skulle prøve El-kjøp denne gangen... Har hørt at de kom bra ut i en Best-i-Test?? Men akk, så skuffet jeg er.
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fremkalling av bilder hos El-kjøpLegger du ikke bare bildene inn på PC-en og/eller CD selv, da? Det gjør jeg. Har aldri tatt med meg minnekortet i butikk, men overført til PC og deretter bestilt bildene på nett. Veldig greit.
![]() |
#3 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Fremkalling av bilder hos El-kjøp
:kremt: Jeg synes sånt er et strev, mye som skal struktureres i huet mitt for å bli ferdig med hele den prosessen. Enklere å gå til Japan, og få alt ferdig på et brett...
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fremkalling av bilder hos El-kjøpJeg gjør som Stompa. 3/4 av bildene er ikke noe jeg vil ha fremkalt uansett - det er det fine med digitalkamera, det er bare å knipse i vei.
![]() |
|
|