Hvilket flyselskap er mest behagelig å reise med til USA?
Jeg vet det har vært en beslektet tråd oppe tidligere, men jeg drar opp temaet igjen med litt mer spesifikke spørsmål.
Jeg er såvidt igang med å sjekke flybilletter for påskeferien. Jeg sliter med å finne flighter som er ålreite å bruke ut fra Oslo, hvor man har god nok tid til å rekke connected flight videre ut fra en europeisk hub, uten at man samtidig må overnatte fordi flyet går videre neste dag. Er det noen av de ulike flyselskapene som er spesielt gunstige å bruke ut fra Oslo? (Godt eksempel: Min mann var i California forrige uke. Da mistet han flyene begge veier, flyet fra Oslo til London var så mange timer forsinket at han mistet flighten videre til LA (han skulle hatt 3 timer mellom flyene, og allikevel mistet han det. ), og på vei hjem haddde han 1,5 time mellom, og mistet da også flyet videre. Heathrow er usannsynlig treg å bevege seg gjennom.) Vi reiste om Heathrow i sommer, men da hadde vi fem timer mellom, og det er innmari lenge å vente.)
Kan det være mer behagelig å reise med f eks SAS, og så heller bytte fly innenriks i USA? Vi skal antakeligvis til Florida eller Alabama, om det har noe å si.
Videre: Hvilke flyselskap har de beste setene og nyeste flyene?
Synspunkter? 
|