|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() BrudekjolesynsingSiden jeg skal gifte meg neste år, har jeg begynt å surfe litt på kjoler. Trenger noen ærlige svar angående en kjole jeg liker veldig godt. Den er selvsagt lekker på dama i katalogen. Men nå er jeg ikke en sånn smal flis som henne. Er 1,66 m høy og rund i kantene. Stor over brystet, ganske brede skuldre, men har midje. Problemet er at ingen salonger i Norge har den, så det er vanskelig å få prøvd den.
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: BrudekjolesynsingNydelig kjole! Men jeg synes ikke den satt pent på damen i linken. Den ser litt vid ut, egentlig?
![]() |
![]() |
#3 |
geskjeftig
|
![]() Sv: BrudekjolesynsingDen litt større dama var mye finere i kjolen enn flisa, hun greide å fylle ut skjørtet litt mer, syns jeg. På henne syns jeg det ble litt dramatisk over brystet, men du er vel mer velproporsjonert, er du ikke?
![]() |
#4 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: BrudekjolesynsingKjolen virket som den var litt for liten på hun som var litt større. Ikke trang, men for kort på en måte den øverste delen.
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Brudekjolesynsing
Ja, du har nok rett. Det er sikkert derfor jeg synes den ser vid ut der livet skal være, for den sitter liksom ikke inntil under bysten. Om noen skjønner hva jeg mener...
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: BrudekjolesynsingMed båndet litt lenger ned og litt strammere rundt livet så tror jeg den kjolen hadde blitt enda flottere på hun i linken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: BrudekjolesynsingNydelig kjole, og jeg tror den må være fin for damer med pupper og midje. Enig i at det ikke så ut som den satt helt rett på bruden du linket til. Det er ikke mange millimetrene som skal til før noe som egentlig er veldig rett blir litt feil. Båndene kom for høyt opp over bysten, og jeg er litt usikker på om ermeløsningen kanskje gjorde bruden litt bred. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
jabbsaft
![]() Sv: BrudekjolesynsingJeg ser også for meg at den hadde sittet bedre på damen i lenken om båndene/korsetsnøringen i ryggen var strammere.
![]() |
#9 |
Curlingkone
|
![]() Sv: BrudekjolesynsingVil anbefale deg å stikke rundt og prøve forskjellige fasonger før du bestemmer deg.
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: BrudekjolesynsingJeg synes kjolen var finere på den litt større dama enn på den veldig slanke modellen.
![]() |
![]() |
#12 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: BrudekjolesynsingJeg synes den var grusom på damen i linken, det var ingen markert midje og det så ikke hun som kjolen forlenget noe som helst. Den slanke damen på bildet var nydelig og hadde rett fasong for type kjole.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BrudekjolesynsingKjempefin kjole! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
jabbsaft
![]() Sv: Brudekjolesynsing
Det er det jeg mistenker kan skje med meg også. Har sett så mye på denne, og ikke funnet andre som er like fine. Men kan jo hende det blir annerledes når jeg prøver å kjoler. De ser jo som regel annerledes ut når de er på.
![]() |
#16 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: BrudekjolesynsingPrøv mye rart!
![]() |
#17 |
er her
|
![]() Sv: BrudekjolesynsingBrudekjoler må prøves!
![]() |
#18 |
jabbsaft
![]() Sv: BrudekjolesynsingNå har jeg vært på første prøverunde. Artig å prøve kjoler, men de ble selvsagt veldig annerledes på. Hadde sett for meg en kjole med noe som dekket litt skuldre, men oppdaget at jeg fint kunne ha en stroppeløs i riktig fasong. Men følte meg ikke helt vel i den. De jeg likte best var egentlig veldig ulik den i hovedinnlegget. På den salongen sto det mellom en fra Ladybird (lenke til finn, da den ikke er på nettsidene lengre) og en som nesten var like denne.
![]() |
#19 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: BrudekjolesynsingJeg syns den kjolen var fin både på den store og den lille damen.
![]() |
![]() |
#20 |
Curlingkone
|
![]() Sv: BrudekjolesynsingÅh, det var nydelige kjoler begge to, og veldig forskjellige da!
![]() |
Emneord |
brudekjole |
|
|