|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg skal kjøpe piano!!!I hele mitt liv har jeg vært fascinert av pianomusikk. Som 5-åring lærte jeg meg selv en forenklet versjon av "til elise" på et mini-keyboard som jeg fikk av pappa etter en singapor-tur han var på. Jeg hadde et godt gehør og lærte meg selv mange låter på dette mini-keyboardet og blokkfløyte, men foreldrene mine gadd aldri å bygge oppunder og oppmuntre meg til å fortsette med sang og musikk. De brydde seg aldri om å sende meg på musikk-skole, og det var ikke penger det stod på. Bare manglende interesse i hva barnet interesserte seg for, og jeg har vært bitter i mange år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Gratulerer! Jeg rågleder meg til å komme hjem til pianoet mitt! Piano er gøy. |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Har jeg fortalt at jeg er pianolærer? |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
![]() Fungerer det med nettundervisning på piano? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Tja, hvis det gjør det kan jeg jo skape meg et verdenskjent navn! Wolfgang Plagge, eat your heart out!!! |
![]() |
![]() |
#10 |
X First Lady
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Nei men visste at du drev eller interesserte deg for musikk. Har ikke vi sunget i samme kor men til ulik tid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]()
Stemmer det. Skal du på jubileumskonsert?
Så lenge en unge vil lære seg piano er det akkurat det samme om det er et vanlig piano eller et elektrisk. Et lite keyboard er mindre egnet, men det går an med et sånt også. Hvis ungen derimot viser stor interesse og talent bør den få muligheten til å bli kjent med et vanlig piano etterhvert for å få opp følsomheten. Det er noe helt annet å spille på et ekte piano, motstanden er mye større. |
![]() |
![]() |
#12 |
X First Lady
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Var ikke klar over at det skal være jubileums konsert. Men da får jeg jo ta en tur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
![]()
På avanserte pianoer kan motstanden stilles inn. |
![]() |
![]() |