Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gjorde nettopp en kjempetabbe ... Kastet alle regningene jeg skulle betale i ovnen!:(

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-09, 19:21   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjorde nettopp en kjempetabbe ... Kastet alle regningene jeg skulle betale i ovnen!:(

Jeg blandet to bunker, en med gamle giroer som skulle kastes og en annen - og nå har jeg brent opp regningene jeg skulle betale!

Hva gjør jeg? Venter på purringer eller ringer rundt og ber om nye? Jeg husker vel ikke alle heller.

Dette har virkelig aldri skjedd meg før.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 19:23   #2
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe...kastet alle regningene jeg skulle betale i ovnen!

Oi da så utrolig kjedelig. Jeg hadde ringt de jeg husket og ventet på purringer på resten.

Gammel 30-11-09, 19:25   #3
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe...kastet alle regningene jeg skulle betale i ovnen!

Jeg ville også ringt rundt til de jeg husker og så ventet på purringen. Det er sikkert ikke så mange du ikke husker, sånn at det ikke blir så mye gebyr utav det for deg.

Gammel 30-11-09, 19:26   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sier som gjengen - ring de du kommer på, så blir det i hvertfall ikke så mange purringer.

Gammel 30-11-09, 19:27   #5
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Melder deg på luksusfellen på tv.

Ring dem du vet du har fått faktura av, og be om å få en kopi. Deretter venter du på purringer på resten.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 19:27   #6
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en perm for hvert år med regninger. Dermed vet jeg hvilke regninger som forfaller. Har du regninger fra i fjor på samme tid? Eller så kan du se på kontoutskriftene dine og se hva som forfaller månedlig?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 19:35   #7
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Unnskyld men jeg må bare le litt. Ikke for å være slem, men fordi dette er noe utrolig frustrerende som jeg fint kunne funnet på å gjøre.

Ring rundt til de du husker, resten får bare komme med purring. Om det er noen av fakturaene som er faste, kan du jo sjekke i nettbanken om du kan bruke gammel informasjon.

Ulvhedina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 19:36   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har sendt mail om SFO, strøm og et par andre jeg husker. Så får jeg vel bare vente på purringene. Det er virkelig første gang jeg har gjort noe sånt.

Gammel 30-11-09, 19:37   #9
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, så fortvilende!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 19:38   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjipt, men det går bra!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 19:43   #11
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Dette har virkelig aldri skjedd meg før.

Trodde det var sånt som skjedde hele tiden, jeg.

Sjekke på nettbanken over regningsmottakere, og ta kontakt med de av dem som du vet du hadde fått faktura fra? Andre kan du vente på purring på. Det går bra.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 19:47   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Har allerede sendt mail til de fleste. Så det går vel bra. Flott start på julehandelen, BRENNE alle regningene?!

Gammel 30-11-09, 19:49   #13
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Har allerede sendt mail til de fleste. Så det går vel bra. Flott start på julehandelen, BRENNE alle regningene?!

Det er underbevisstheten som jobber. Da blir det mer til overs til julegaver.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 19:49   #14
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Egentlig så beundrer jeg deg. Jeg vil også brenne alle regningene i desember.

Ulvhedina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 19:58   #15
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvhedina, her.

Egentlig så beundrer jeg deg. Jeg vil også brenne alle regningene i desember.

Jeg høyner med hele året!

Maxi, det ordner seg. Du får ny regning fra de du husker, så får resten sende purring. Neste gang du rydder i regningsbunken og fyrer i ovnen samtidig gjør du garantert ikkedet samme.

Gammel 30-11-09, 20:05   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe ... Kastet alle regningene jeg skulle betale i ovne

Neppe.

Gammel 30-11-09, 20:07   #17
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe ... Kastet alle regningene jeg skulle betale i ovne

Har du vurdert efaktura? De brenner du ikke opp.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 20:25   #18
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, nei, så ubehagelig.

Gammel 30-11-09, 20:25   #19
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Er du gravid?

Nei, det er kjedelig når sånt skjer.. heldigvis er det ingen krise.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 20:27   #20
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Ikke gravid nei, det er helt garantert.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.