Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegavetrøbbel *sukk*

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-09, 09:48   #1
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Julegavetrøbbel *sukk*

Jeg er så innmari ubestemt! Skal kjøpe gave til dattera vår som blir 3 år i desember. Tenkte på dukkehus i tre fra www.mittrom.no, men så ser jo jeg at playmo har mange fine også. Så jeg hopper frem og tilbake mellom disse...
Det koster jo en del, så jeg vet liksom ikke helt, er så redd hun ikke kommer til å bruke det....vurderer nesten å finne på noe annet, men aner ikke hva. Hun får aldri leker ellers i året, så jeg tenkte å kjøpe en litt skikkelig leke til jul....
Noen som har tips????
Hun har ski, 2 hjul sykkel og så vet jeg hun får sparkesykkel så disse tingene utgår.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 10:14   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.739
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetrøbbel *sukk*

Lundby har også veldig flotte dukkehus, nostalgiske. Møbler og annet tilbehør kan man få kjøpt i vanlige lekebutikker.

Min jente er bare 22 mnd, men hun skal få Brio-tog av oss. I tillegg elsker hun Duplo, så det blir det også endel av. Jeg tenkte å drøye dukkehuset frem til hun blir ca 4, det var hvertfall da storesøster lekte mest med slikt. Ellers er jo dukkevogn kjempegøy og ikke minst lekekjøkken.

Lykke til!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 10:15   #3
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegavetrøbbel *sukk*

Lekekjøkken er sikkert populært.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 12:30   #4
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Julegavetrøbbel *sukk*

Lekekjøkken har hun også fra før.
Hmm kanskje vi bare skal drøye dukkehus da rett og slett?
Hun har en storebror så derfor så har hun arvet både masse duplo, togbane, ski og slike ting av han.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no