Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Knestrømper til barn

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-09, 18:56   #1
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Knestrømper til barn

Er det noe som fortsatt selges i butikkene og i såfall hvor? Som en del av et antrekk til en julekonsert skal begge barna ha knestrømper, men jeg finner det ikke noe sted.

En annen ting de skal ha er små bjeller til å ha hengende rundt halsen. Noen som vet hvor de kan ha noe sånt?

Gammel 02-12-09, 20:22   #2
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Knestrømper til barn

Knestrømper har de på Barnas Hus, sånne bunadsstrømper. Små bjeller: der kan du vel kjøpe juletrepynt-utgaven? Har flere som plinger, jeg.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 22:14   #3
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I sybutikken(stoff) får du små bjeller.
Knestrømper får du på Cubus, Bogerud ol butikker.

Gammel 02-12-09, 22:16   #4
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Så det på HM her om dagen

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 22:26   #5
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Takk for svar alle sammen. Jeg får ta meg en bytur i morgen så finner jeg vel kanskje det som trengs.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.