Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Topaz vintersko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-09, 23:25   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Topaz vintersko

I dag kjøpte jeg disse

De er så deilige og varme!
Og ikke minst har de en veldig god såle så jeg ikke tryner på kulen min.

Det jeg lurer på er omd et er noen her som har erfaring med hvor mye de går ut?
Jeg er litt usikker på størrelsen jeg kjøpte.
Jeg er egentlig bittelitt større enn 38, det kommer litt an på størrelsene.
Så prøvde dem med vanlig bomullsokk i 38 og de var sånn akkurat, men ikke ubehagelig på noen måte.
Prøvde så 39 med ulvangsokk og da var de ganske passe.
SÅ tenkte jeg som så at det sikkert er lurt å ta 39 siden jeg sikkert kommer til å bruke litt tykkere sokker i vinter. Men om de går ut en del blir de jo sikkert litt store.
Bør jeg bytte til 38 i stedet tro? For om de går ut litt vil de bli perfekte tror jeg...

Gammel 02-12-09, 23:27   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Topaz vintersko

Jeg har ikke noen formening om størrelse, men grattis med nye sko. Mora mi bor i dem.

Gammel 02-12-09, 23:28   #3
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Takk
Er de ikke fine?
Skikkelig koselige sko!

Gammel 02-12-09, 23:43   #4
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine har ikke gått ut. Det er de varmeste og besteste som finnes...
Om de er litt store, så er det bare å ha en god og varm såle i dem.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 23:46   #5
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde saanne paa barneskolen. :mimre:

Naa er Topaz en eplesort for meg.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 01:03   #6
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Mine har ikke gått ut. Det er de varmeste og besteste som finnes...
Om de er litt store, så er det bare å ha en god og varm såle i dem.

Har de ikke det altså. Jeg tenkte kanskje de gikk ut siden det er skinn. I så fall beholder jeg 39 størrelsen min.

Gammel 05-12-09, 11:10   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville tatt 39 ja. Og heller hivd nedi en såle.
Jeg hadde sikkert dødd i så varme sko. Men de var fine, og sikkert utrolig gode!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:05.