Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Termokopp

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-09, 08:05   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Termokopp

Jeg vil ha en fin termokopp. Synes de fleste jeg har sett på er for store og klumpete...noen som har noen forslag?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 08:07   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Termokopp

Jeg ønsker meg denne (I am not a paper cup):



http://www.thinkgeek.com/caffeine/accessories/a3a4/

Du får den på Amazon og sånt - søk på "Not a paper cup". Silikonlokk.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 09:10   #3
Tuttan
Superaktiv
 
Tuttan sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Innlegg: 374
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Sv: Termokopp

Eg kjøpte en på Starbucks, på flyplassen i Gran Canaria.Den var liten og nett. Men den held dårleg på varmen og kanskje ikkje enklast for deg å få tak i . Ellers so såg eg at dei ha monge fine på Åhlens. .*Koffinoman*

__________________
Mamma til storebror-juni-02, primadonna-feb 06,lisje dropset -okt 07

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 13:54   #4
silje
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 544
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Termokopp

Kanskje ikke fin FIN, men likevel;

Jeg kjøpte en i rustfritt med svart drikke topp og lokk på ICA Maxi.
Veldig ok størrelse. Holder bra på varmen. (står 4-6 timer, men det er gjerne å ta hardt i ). Kostet nette 69,-. Godt kjøp.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 14:02   #5
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Termokopp

Her må jeg abonnere.

Jeg fant en fin i dag fra Bodum. Man kan drikke av den uten å ta av hele lokket, det er et must her. Prisen var litt stiv, 299,-

De har tilsvarende på Clas Olson. Men den gikk i stykker etter ett fall i gulvet og har liksom metallsmak. Ikke er den spesiellt fin helller...

veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 14:04   #6
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Termokopp

menu ( tror jeg det er) har noen fine i hvitt med rundinger på eller mønster ( men tror ikke det er topp på dem? kikket ikke så nøye, såg koppen bare tilfeldig da jeg gikk forbi her en dag... Det stod iallefall thermokrus på salgsplakaten!

Men det er da krus...... du skulle ha kopp... ja,ja lar tipset ligge unasett jeg

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 01:13   #7
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Termokopp

Jeg er veldig glad i min thermokopp som ser slik ut:


Rommer mye, holder veldig godt på varmen, har sånn flip-sak på lokket så du kan drikke uten å ta det av, passer perfekt i koppholderen i bilen og er god å drikke av. Har prøvd flere andre uten å bli fornøyd, men denne er helt super. Drasser den med meg overalt.

Kjøpt hos Volvoforhandler for 149 kroner.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 01:14   #8
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Termokopp

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Her må jeg abonnere.

Jeg fant en fin i dag fra Bodum. Man kan drikke av den uten å ta av hele lokket, det er et must her. Prisen var litt stiv, 299,-

De har tilsvarende på Clas Olson. Men den gikk i stykker etter ett fall i gulvet og har liksom metallsmak. Ikke er den spesiellt fin helller...

Den har de til halv pris på Glasmagasinet her iallfall, eller hva den kjeden nå heter.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 01:17   #9
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Termokopp

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Den har de til halv pris på Glasmagasinet her iallfall, eller hva den kjeden nå heter.

Christiania glassmagasin kjører stadig "Halv pris i hele butikken" her hvertfall.
Problemet er bare at de pakker bort det meste som er noe å ha på først.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 01:18   #10
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Termokopp

Ja, de har sånn halv pris på hele butikken her, blant annet disse koppene i både liten og stor størrelse.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 09:32   #11
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.993
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Termokopp


Denne ønsker jeg meg, Lifeventure. Den skal være tett, så man kan putte den i sekken.
Fås kjøpt på Nomaden og Handy Size i Oslo iallfall, og i nettbutikkene deres.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 23:12   #12
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Termokopp

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, de har sånn halv pris på hele butikken her, blant annet disse koppene i både liten og stor størrelse.

Jeg fant det. Takk for tips.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 00:49   #13
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Termokopp

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.


Denne ønsker jeg meg, Lifeventure. Den skal være tett, så man kan putte den i sekken.
Fås kjøpt på Nomaden og Handy Size i Oslo iallfall, og i nettbutikkene deres.

G-sport har også disse, synes de ser veldig kjekke ut.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no