|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#4 |
|
En som trener
|
Sv: Safran-støtes i morter?
Vær obs på at noen mortere har store "porer" og derfor med fordel kan fôres med f.eks. litt mel før du begynner rivingen. Så ikke all den dyre safranen setter seg i porene. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
flisespikker
|
Sv: Safran - støtes i morter?Jeg har aldri oppfattet safran som den typen som lett blir støtt, så jeg tror nok du bør ha en solid morter til dette.
|
|
|
#9 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Safran - støtes i morter?Egentlig syns jeg det er litt trist at folk faktisk går akivt inn for å støte safran. Hun har da ikke gjort noen fortred.
|
|
|
#10 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Safran - støtes i morter?
|
|
|
#11 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Safran - støtes i morter?Safran kan man ikke støte i morter. :Pekefinger: Skal man omtale et visst krydder av blomstertypen kan man kanskje bruke den svenske stavemåten; Saffran? :løsningsorientert: |
|
|
|
#16 |
|
flisespikker
|
OK, det ser ut til at safran var lettere å støte enn jeg hadde trodd. Da skulle nok alt gå bra.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Safran - støtes i morter?Man skal vel ikke knuse safran?! :skingrestemme: |
|
![]() |
|
|