|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sukkerfrie juleoppskrifter - på oppfordringVi har snakket litt om sukkerfrie julekaker og lignende i en annen tråd tidligere i dag, og fant ut at det var greit å ha en egen oppskriftstråd! Jeg sparker i gang med to av mine. Sist redigert av ingling : 18-12-09 kl 09:23. Årsak: Prøvd ut bokhvete og rismel i oppskriften! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sukkerfrie juleoppskrifter - på oppfordringFlott - tusen takk for at du gidder |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Sukkerfrie juleoppskrifter - på oppfordringDenne Delfiakaken syns jeg så god ut
![]() |
#5 |
Audacious
|
![]() Sv: Sukkerfrie juleoppskrifter - på oppfordringGodt initiativ, ingling!
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Sukkerfrie juleoppskrifter - på oppfordringDette er ikke tradisjonelle julekaker, men fungerte likevel utmerket i fjor jul. Dessuten er de gode: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Sukkerfrie juleoppskrifter - på oppfordringDisse sjokoladebollene lagde min mor i fjor til jul. En variasjon som i likhet med de med ris er glutenfri |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Sukkerfrie juleoppskrifter - på oppfordringJeg følger |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Live and let live
|
![]() Sv: Sukkerfrie juleoppskrifter - på oppfordringGod helg til deg også ingling, og lykke til på eksamen på mandag!
![]() |
#15 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Sukkerfrie juleoppskrifter - på oppfordringFin tråd! Det kan hende jeg slenger inn oppskrift på pepperkaker her siden. Skal prøve en oppskrift på pepperkaker laget bl.a på fullkornsspelt.
![]() |
#16 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Sukkerfrie juleoppskrifter - på oppfordringåå gleder meg til det !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Sukkerfrie juleoppskrifter - på oppfordring
Så bra! Jeg pleier å bruke litt over halvparten av den mengden som er oppgitt, så jeg ville brukt litt over 1 dl. Nå er jeg avvent fra søtt, så det kan hende det er litt lite hvis en er glad i det... 1 1/2 dl kanskje? Spent på oppskrift! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Sukkerfrie juleoppskrifter - på oppfordringVi har ikke rukket å bake de enda dessverre. Jeg skal se om jeg får skrevet ned oppskriften her i kveld, i tilfelle noen har lyst på å prøve seg før vi får gjort det.
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Sukkerfrie juleoppskrifter - på oppfordringOppdatering: Jeg bakte kanelpinnene (første oppskrift) med rismel og bokhvetemel i dag. Det funket kjempefint! Gluten- og sukkerfritt med andre ord. Herlig! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|