Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kaffekopper med silikon

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-09, 19:57   #1
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kaffekopper med silikon

Kan dere hjelpe meg? Jeg har en venninne som ønsker seg noen kaffe/tekopper, eller kanskje det er krus. Jeg har sett dem på Illums bolighus på Kastrup, men jeg kan ikke for alt i verden huske hvilket merke det er. Jeg har lett etter dem på Sandvika Storsenter i dag, uten hell.

De er litt ovale i formen, har rillete silikon nedererst, fås i ulike farger. Den øverste delen er hvitt porselen, jeg mener det er med noe mønster på. I samme serie finnes blandt annet boller. Og jeg vet at det ikke er Bodum.

Noen som kan hjelpe meg?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.