|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Drømmer
|
Mat som kan sendes i posten eller butikker med rett hjem-leveringerHar ei venninne som har dårlig råd nå og tenkte å sende henne en pakke med diverse i. Hva kan sendes i posten av pålegg og mat? Sist redigert av Chablis : 08-12-09 kl 10:44. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Mat som kan sendes i posten eller butikker med rett hjem leveringerHusker da jeg studerte og bodde på hybel. Da sendte mamma en "forundringspakke" et par ganger i året. I den var det en god del tørrvarer; gryteretter/lasagne/supper og diverse andre toropakker, spaghetti/pasta, noen sauser, noe hermetikk. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Mat som kan sendes i posten eller butikker med rett hjem leveringerTubeoster klarer seg fint noen dager i romtemperatur, leverposteibokser, makrell i tomat går også fint. Nugatti er jo digg til jul, tørrvarer trenger man alltid. Småposene med rett i koppensupper fra Maggi er kjempegode og veier ikke noe.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Mat som kan sendes i posten eller butikker med rett hjem leveringerFerdigsuppene fra Knorr er heller ikke verst. De er innhold i studentjulekalenderen jeg sendte i år.
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Mat som kan sendes i posten eller butikker med rett hjem leveringerDet er sikkert matbutikker som leverer også. Da mine besteforeldre levde bestilte de mat på en butikk og fikk det kjørt hjem.
|
|
|
#7 |
|
Live and let live
|
Sv: Mat som kan sendes i posten eller butikker med rett hjem leveringerJa, det finnes flere butikker som kjører hjem og leverer.
|
|
|
#8 |
|
Drømmer
|
Sv: Mat som kan sendes i posten eller butikker med rett hjem leveringer
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Live and let live
|
Sv: Mat som kan sendes i posten eller butikker med rett hjem leveringerJeg tror det varierer fra plass til plass. Mine foreldre fikk tilsendt fra Spar (en periode mot en liten betaling, og en periode gratis av frivillige), mens i nærområdet her jeg bor tror jeg det er Ica som gjør det.
|
|
|
#13 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Mat som kan sendes i posten eller butikker med rett hjem-leveringerIca har et konsept som heter "ICA - Rett hjem".
|
|
|
#14 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Mat som kan sendes i posten eller butikker med rett hjem-leveringerDet er en flott ting du gjør for venninnen din.
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Mat som kan sendes i posten eller butikker med rett hjem-leveringer
|
![]() |
|
|