|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() Glutenfritt bakeri åpner i Oslo!Oppdaget nettopp at det skal åpnes glutenfritt bakeri i Oslo før jul - BakeFri.
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Glutenfritt bakeri åpner i Oslo!
![]() |
#3 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glutenfritt bakeri åpner i Oslo!Leste det helgeavisen, moder'n har cøliaki, så den butikken skal definitivt besøkes før jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Glutenfritt bakeri åpner i Oslo!Jeg lurer på om jeg skal bestille en kransekake til jul.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Glutenfritt bakeri åpner i Oslo!Å, da har jeg forhåpentligvis en plass jeg kan spise når jeg kommer til Oslo!
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Supert, jeg skulle akkurat til å sende mail og spørre om det med melkefritt, men da venter jeg og hører hva de sier til deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Note to self: lese heeeele tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
VeloppDragen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
VeloppDragen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Da får vi håpe på at DM får svar snart og at de er helt melkefrie :håper: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Live and let live
|
![]() Sv: Glutenfritt bakeri åpner i Oslo!Da har jeg fått svar.
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 07-12-09 kl 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Glutenfritt bakeri åpner i Oslo!Så bra at en del av det er melkefritt! Det er de grove bakevarene jeg er mest ute etter uansett, siden det sikkert er sukker i alle kaker og denslags. DM, jeg skal til Bergen i januar hvis du vil ha noe da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Glutenfritt bakeri åpner i Oslo!Seså, nå har jeg vært der! Og det var jo frydefullt! Eneste minus var at hun som sto i kassen da jeg kom løpende inn der fredag ettermiddag var ny og ikke hadde helt kontroll på innholdet i ting. Heldigvis kom en av de som driver det og oppklarte litt, så da fikk jeg med meg en svindyr focaccia (men herregud så god!), et par rundstykker og knekkebrød. Knekkebrødene hadde de smaksprøver på, en bra ting synes jeg. Forøvrig selger de gårsdagens brød til 40,-, som jo er litt bedre enn 75,- som de dagsferske koster. Håper prisene kan gå bittelitt ned hvis mange nok bruker dem til at de blir etablerte. Bra med folk i caféen også, så det er positivt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|