Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-09, 11:10   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Hjelp

Trenger litt hjelp til å tenke her..

Har en skikkelig stressende hverdag nå for tiden og jeg roter så utrolig... Føler som om jeg har altzheimer eller demens. Jeg klarer ikke huske den minste ting.

Altså. Da jeg kom hjem fra skole og barnehage i går hadde jeg altså minsten på ryggen i meitai, og snuppa føk nå rundt og tullet og vi hadde med en venninne av henne hjem.
Det var svømming på henne i går ettermiddag og derfor var jeg litt ivrig etter å skynde oss hjem slik at jeg fikk laget middag kjapt. Hentet posten. Der lå en utbetalingskvittering fra nav, canal digitalregningen og hentelapp på en sovevogn til klumpen jeg har kjøpt her inne. Da vi kom ned til huset så jeg at kråkene hadde klart å få opp lokket på mitt meget fulle søppelspann(søppeldag i dag) og dradd utover masse søppel. jeg måtte derfor begynne å plukke søppel med klumpen på ryggen og diverse post i hånden. Fikk lagt fra meg hans og min sekk hvertfall. Plukke plukke og så var det inn i gangen og i det jeg slår på lyset går sikringen og vi står der et par sekunder i mørket og prøver å tenke. og jeg får lagt fra meg tingene og søkt meg fram til sikringsskapet med mobillyset og får fikset det.

lager middag og spiser i en fart så er det ut igjen med snuppa,ned på svømming også hjem og få lagt de to spetakkelbarna også puster jeg ut og lurer på hvor posten min er blitt av. jeg legger den alltid automatisk på kommoden i gangen men der er det ingenting.. har lett over alt..

Hvor har jeg lagt det????

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 11:12   #2
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp.

Hm, kan du ha kastet det med det søppelet du plukket opp?

Gammel 10-12-09, 11:12   #3
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Det høres vel ut som at det er fare for at det har gått med i dragsuget da du ryddet søppel.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 11:13   #4
Manga

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

I søppelkassa?

Gammel 10-12-09, 11:13   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har sjekket i sekkene? I sikringsskapet? (Det er plass til mye i bunnen der. )
Ute?

Gammel 10-12-09, 11:13   #6
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Når jeg leser hva jeg har skrevet nå så kan det godt hende jeg har kastet det.. og bossbilen har vært her..

Gammel 10-12-09, 11:30   #7
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det er jo ikke krise.

Utbetalingskvitteringen trenger du ikke. Du får en ny hentelapp på Posten - eller dra dit med legitimasjon og forklar. Ring Canal Digital og be om fakturakopi.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 11:57   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

Ok.. nå er pulsen min normal igjen. da gjør jeg det..

Gammel 10-12-09, 12:02   #9
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp

Ville støttet allium sin løsning ja. Når du VET hva som var i posten, så skaffer du nytt det du trenger av det. Kvittering er ikke så viktig, utbetalingsblankett er viktigere. Det finnes ikke et firma i verden som ikke sender deg en kopi av fakturaen, tenker jeg, de vil jo gjerne ha pengene sine. Og posten sender purring etter to uker, men de finner nok pakken din uten den også. Var den sendt med sporing, det var den vel, stor pakke som det nok er, så har kanskje senderen her inne sporingsnummeret? Så taster du inn det på postens nettside, og skriver ut hentelapp selv. Eller tar med nummeret til posten. Done deal. (og ellers finner de helt sikkert en så stor pakke som ei vogn, om du kommer med leg også ja)

Ingen krise, livet går videre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:31.