|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Introvert textrovert
|
Vaskemaskinen luktet svidd - anbefal meg en ny maskinVaskemaskinen var har i noen uker laget uvanlig mye bråk under sentrifugering, men klærene har blitt rene og ferdig sentrifugert. I dag laget maskinen enda mere støy enn vanlig så jeg sendte mannen ned for å se på den mens den "danset". Joda, den hadde flyttet seg ganske mye ut på gulvet og det luktet røyk og var litt tåkelagt i rommet.
|
|
|
#2 |
|
Curlingkone
|
Sv: Vaskemaskinen luktet svidd - anbefal meg en ny maskinOi!
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Vaskemaskinen luktet svidd - anbefal meg en ny maskinVår gamle er 10 år gammel så den har jo gjort nytten sin.
|
|
|
#4 |
|
Curlingkone
|
Sv: Vaskemaskinen luktet svidd - anbefal meg en ny maskinJeg ville ikke hatt vaskemaskin og tørketrommel i ett. Har hørt at de ikke tørker så bra og? Men det er muligens bare tull.
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Vaskemaskinen luktet svidd - anbefal meg en ny maskinJeg savner ikke trommelen vår så jeg mener vi kan droppe det. Mannen som mumler noe denne dobbelkomboen. Vi har sånn på hytta da, men har bare prøvd den til vask en gang.
|
|
|
#7 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaskemaskinen luktet svidd - anbefal meg en ny maskin
Ikke finn på å kjøpe det kombi greiene!
|
|
|
#8 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Vaskemaskinen luktet svidd - anbefal meg en ny maskinVi har kombi og bruker det aldri. Tar alt for mye tid.
|
|
|
#9 |
|
Sviiisj!!
|
Jeg anbefaler IKKE kombi-vask/tørk-maskin, i alle fall ikke UPO sin. Den er laget slik at den ikke har noe sted å gjøre av lo og støv fra tørkingen, så det setter seg inni maskinen og blir brent. Ganske skummelt, faktisk.
|
|
|
#10 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Vaskemaskinen luktet svidd - anbefal meg en ny maskinVi har kjøpt ny vaskemaskin fra AEG, og er veldig fornøyd med den. Den er "børsteløs", det skal visst være veldig bra, mindre slitasje og mindre støy.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Vaskemaskinen luktet svidd - anbefal meg en ny maskinMener jeg så Mielemaskin på nyttårssalg til 7000,- nå, med 1600 omdreininger og 7 kg kapasitet, men husker ikke om det var elprice, Lefdahl eller hvor det var. I en av disse tilbudsavisene i hvert fall. |
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaskemaskinen luktet svidd - anbefal meg en ny maskinVi er veldig fornøyd med Asko. Jeg presterer å tenke at den er ny, men den er jo 7 år gammel. Ikke noe kluss. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Vaskemaskinen luktet svidd - anbefal meg en ny maskinJeg har forøvrig Hoover, som tar 9 kg, og bare elsker den. Den tar et lass med tøy i en smell, og er tilnærmet lydløs. |
|
|
|
#14 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaskemaskinen luktet svidd - anbefal meg en ny maskinSom de andre sier, ikke velg kombi.
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
|
|
|