|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor spise romantisk og GOD middag for 5 års bryllupsdag?Ja overskriften sier vel alt. Vi har fem års bryllups dag snart. Så har noe en idee hvor vi kunne gjøre det litt spesiellt?? Det kan være fra oslo helt til kongsberg. siden vi bor i drammen. Eventuellt noen andre ideer om hva vi eventuelt kunne gjøre? Reise bort er uaktuellt men en dag eller hekveld går fint. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor spise romantisk og GOD middag for 5 års bryllupsdag?Oslo: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Hvor spise romantisk og GOD middag for 5 års bryllupsdag?Start kvelden med et glass champagne på champagneria på Solli plass før man tar en femretters med vinpakke på Oro. Nammis!! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor spise romantisk og GOD middag for 5 års bryllupsdag?Da kan jeg på det varmeste anbefale Villa Provence i Sandefjord. Riktignok litt lenger unna deg enn Oslo og Kongsberg, men maten er helt fantastisk. Jeg spiste en syvretters der på tirsdag, og spesielt den ene forretten var noe av det beste jeg har smakt noensinne.
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Hvor spise romantisk og GOD middag for 5 års bryllupsdag?Four seasons i Vika i Oslo liker jeg kjempegodt. Ganske lik mat som Dinner, men litt billigere, og jeg synes det er bedre. Passe avslappet stemning, god mat og vin og veldig søte og oppmerksomme kelnere. Lurt å bestille på forhånd. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor spise romantisk og GOD middag for 5 års bryllupsdag?Jeg anbefaler alltid Eik. Fantastisk god mat til en overkommelig pris. Bestilling på forhånd er et must.
|
|
|
|
#8 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Hvor spise romantisk og GOD middag for 5 års bryllupsdag?Vi hadde 5-årsjubileum for to uker siden, og valgte Tabibito. Ikke gjør det
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Hvor spise romantisk og GOD middag for 5 års bryllupsdag?
Litt enig i det, veldig god mat, men hvis en skal ha romantisk stemning er det ikke helt ideelt. Vi koste oss veldig, men den er nok mer egnet for andre typer anledninger. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hvor spise romantisk og GOD middag for 5 års bryllupsdag?Restaurant Balthazar i Oslo har nydelig mat (italiensk) og fine omgivelser. God vinbar i første etasje har de også. Brasserie Blanche er også ganske romantisk og med god, fransk mat. Er også enig i Eik. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
En som trener
|
Sv: Hvor spise romantisk og GOD middag for 5 års bryllupsdag?Engø gård! www.engo.no |
|
|
|
|
|
#12 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hvor spise romantisk og GOD middag for 5 års bryllupsdag?
Å, dit har jeg lyst til å dra!! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Smugleser
|
Sv: Hvor spise romantisk og GOD middag for 5 års bryllupsdag?Restaurant Fjord, om dere liker fisk og spennende tilbehør, jeg synes det er et utrolig bra sted, og er vel søstera til Eik som Tjorven anbefaler (og som jeg enda ikke har kommet meg til). Og Brasserie Blanche i Hegdehaugsveien, skikkelig koselig sted.
|
|
|
#15 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor spise romantisk og GOD middag for 5 års bryllupsdag?På Klosteret er det veldig koselig med levende lys og slikt, men man sitter så tett der så jeg følte kanskje at det satte en liten demper for den romantiske stemningen
|
|
![]() |
|
|