Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor bestille fin fotobok?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-09, 17:11   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Hvor bestille fin fotobok?

Jeg er som vanlig litt seint ute. Hvor kan jeg bestille en fotobok med god kvalitet og få den levert før jul? Jeg ønsker å bestille på nett og jeg vil helst ha et sted der det er enkelt å lage boken selv. Det er viktigere med god kvalitet enn at prisen er lav.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 17:15   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bestille fin fotobok?

elkjøp ogallfoto har vi brukt. Usikker på om du rekker det før jul da...

Gammel 12-12-09, 17:16   #3
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Iphoto har en fin bok, og der før du den før jul om du bestiller innen 16.desember.
Kan laste ned iphoto fra nettet dersom du ikke har mac.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 17:48   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykketrollet, her.

Kan laste ned iphoto fra nettet dersom du ikke har mac.

Kan man det? Er du sikker?

Gammel 12-12-09, 18:07   #5
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

iphoto sine er kjempefin, og så var det så lettvint!

Kom fort gjorde de også. Etter 3 og 5 dager.

Gammel 12-12-09, 19:15   #6
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Kan man det? Er du sikker?

Ja, det er jeg ganske sikker på.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 20:15   #7
Ullsokk
Aktiv

Ullsokk sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Japan photo leverer innen 7 dager. Synes de har fine bøker.

Gammel 13-12-09, 13:32   #8
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Iphoto er kjempe-enkelt. Fine bøker blir det og

Gammel 13-12-09, 13:45   #9
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Skal du ha den til jul er visst de fleste fristene i dag eller i morgen. Oppdaget jeg da jeg i natt en gang surfet rundt for å finne ut hvor jeg skulle bestille to bøker jeg ikke har begynt på... =P

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 20:14   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg laget en fantastisk flott fotobok med barnebilder og tegninger og greier på fotoknudsen i forrige uke, det blir gaver til besteforeldre på begge sider. Virkelig flotte bøker, med egen tekst og farger og tegninger av sjørøvere og annet. Kjempeartig. Ca. 300,- kroner per bok.

Gammel 13-12-09, 20:44   #11
hildeje
Superaktiv

hildeje sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Jeg har i en tidligere tråd med samme tema anbefalt japan photo, men nå skal jegtrekke det tilbake siden de har satt opp prisene rundt 50%
og siden japan photo og elkjøp har samme fotobøker fra samme firma som trykker dem for seg bare at elkjøp er billigere - ble det elkjøp i år til jul

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.