Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor i Oslo kan jeg få tak i kjøttdeig av får?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-09, 22:20   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor i Oslo kan jeg få tak i kjøttdeig av får?

Tenkte lage moussaka.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 22:22   #2
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Hvor i Oslo kan jeg få tak i kjøttdeig av får?

Har sett kjøttdeig av lam på Ultra...

Gammel 15-12-09, 22:22   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hos alle innvandrer-slakterne. Og på Strøm Larsen. Egentlig i alle slaktebutikker.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 22:23   #4
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I brugata, rett ved siden av Gunerius pleier de å ha lammekjøttdeig.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 22:26   #5
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

I brugata, rett ved siden av Gunerius pleier de å ha lammekjøttdeig.

Ah! Gunerius vet jeg hvor er. Er det en slakterbutikk rett ved siden av, sier du?

Gammel 15-12-09, 22:27   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ah! Gunerius vet jeg hvor er. Er det en slakterbutikk rett ved siden av, sier du?

Det er både en i kjelleren tror jeg, og en i Brugata ved siden av. Når du står i Storgata og ser på Gunerius er Brugata den som går ned på venstre side. Slakteren ligger litt nedi der på venstre side, mellom grønnsaksandlerne.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 22:28   #7
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er da bare å kverne litt sau? Det kan vel enhver slakter med respekt for seg selv gjøre?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 22:28   #8
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er både en i kjelleren tror jeg, og en i Brugata ved siden av. Når du står i Storgata og ser på Gunerius er Brugata den som går ned på venstre side. Slakteren ligger litt nedi der på venstre side, mellom grønnsaksandlerne.

Ok, da skal jeg klare finne det! Tusen takk!!

Gammel 15-12-09, 23:14   #9
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Kvern litt sau selv.

Gammel 15-12-09, 23:19   #10
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er en slakterbutikk i kjelleren på Gunerius ja....ved siden av Kiwi (gikk forbi senest i dag )

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 23:26   #11
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Ikke i Oslo da, men jeg fant på ICA-Maxi! Lammedeig, som er å foretrekke i mine øyne da.
Hamstret med meg flere esker og har nå fryseren full til Rochermannen skal lage Albondigas. Ellers så fikser nok en hver slakter med respekt for seg selv og sitt yrke dette på rimelig kort varsel

Gammel 15-12-09, 23:33   #12
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Strøm Larsen ihvertfall. Og innvandrerkjøttbutikkene er generelt veldig gode på fårekjøtt.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 23:52   #13
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Det er jo heller ikke verre enn å kjøre lammekjøtt i foodprosessor eller kvern selv, da.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 08:43   #14
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Vi kjøper alltig lammekjøtt og kverner selv. Ferdigkjøpt lammekjøttdeig er så ubeskrivelig feit, så jeg liker bedre den vi lager selv. Du kan ta det i foodprocessor, trenger ikke kjøttkvern.

Gammel 17-12-09, 19:09   #15
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Det er jo heller ikke verre enn å kjøre lammekjøtt i foodprosessor eller kvern selv, da.

Ikke alle har foodprosessor eller kvern.

Gammel 17-12-09, 21:07   #16
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Ikke alle har foodprosessor eller kvern.

Da kan du hakke det med kniv :-)

Gammel 17-12-09, 22:23   #17
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Da kan du hakke det med kniv :-)

....eller bare kjøpe kjøttdeig.

Gammel 17-12-09, 22:25   #18
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Det er godt med lammekjøtt i små terninger i moussakaen også, i fall du ikke finner kjøttdeig.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 09:40   #19
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Standard

....eller bare kjøpe kjøttdeig.

åff kårs, om du finner det og det ikke plager deg at moussakaen flyter av fett.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.