|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Muligens et dumt spørsmål angående iPhoneEr det ikke sånn at de ikke reparerer dem da. mener ihvertfall jeg har har hørt det og at de bare gir ny telefon.. såh.. hm.. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Muligens et dumt spørsmål angående iPhoneAltså, jeg har ikke iPhone, og heller ingen kunnskap om den.
|
|
|
#4 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Muligens et dumt spørsmål angående iPhoneNår jeg kobler min iPhone til min iMac, lager dataen backup av telefonen. Men din telefon har da SIM-kort (satte selv kortet i min da jeg fikk den).
|
|
|
#5 |
|
Lovende
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
Sv: Muligens et dumt spørsmål angående iPhoneBare et lite sp.mål; hva slags forsikring dekker sånne uhell? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Muligens et dumt spørsmål angående iPhoneDersom du har synkronisert iPhonen med PC'en din så har den tatt en backup av alt på telefonen så det skal nok la seg gjøre og få tak i det igjen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Muligens et dumt spørsmål angående iPhoneAlt ligger på pc'en ja. Jeg har akkurat fått iPhone igjen etter at min forrige ble stjålet, og da jeg synkroniserte denne kom alt jeg hadde på den gamle opp igjen. Til og med gamle meldinger. |
|
|
|
![]() |
|
|