|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() En hyllest til FP og alle medlemmeneJa, nå syns jeg vi skal skryte av forumet og det vi er en del av hver og en. Sist redigert av Jessica : 18-12-09 kl 00:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: En hyllest til FP og alle medlemmeneJeg liker FP på grunn av takhøyden, på grunn av kunnskapen og på grunn av humoren. - og litt på grunn av kverulantene...de liker jeg
![]() |
#3 |
can-jur
|
![]() Sv: En hyllest til FP og alle medlemmeneHvodsakelig den uhorvelige mengden kunnskap som ligger lagret her.
![]() |
![]() |
#4 |
Glad
|
![]() Sv: En hyllest til FP og alle medlemmeneJeg liker FP mye på grunn av all kunnskapsdelingen som foregår her. Og humoren selvfølgelig. Og ikke minst: på grunn av fraværet av ord deling.
![]() |
#5 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En hyllest til FP og alle medlemmeneDen som roper på FP får svar ...
![]() |
#6 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: En hyllest til FP og alle medlemmeneJeg liker FP fordi man stort sett alltid får ærlige og fornuftige svar. Og man får svar kjapt. Rekker nesten ikke poste tråden før man får svar.