|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Hurra, det snør!Leste jeg på internett.
![]() |
#2 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hurra, det snør!Jentene mine har allerede hatt en lang diskusjon om hvor og hvordan snømannen skal se ut i morgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hurra, det snør!Ikke her enda, men de har meldt ganske mye snø, utrolig nok. Blir spennende å se i morgen, og jeg HÅÅPER at dersom det kommer mye snø, så ligger den til over jul, hvertfall til over 2. juledag. Vi har jo så lite snø her at det ikke er vits å kjøpe akebrett til ungene engang, vet ikke om de får brukt det på 2-3 år liksom, og da maks en uke. Krysser fingrene for at det snør i morgen!
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
![]() Sv: Hurra, det snør!Ja en hvit jul må vi ha, trenger en halv meter til i alle fall |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hurra, det snør!Jeg sender det gjerne langt bort. Ser for meg kaos på veiene i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hurra, det snør!Så det kom noen fnugg i stad ja, så vi får håpe det kommer mer i løpet av natta
![]() |
#10 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hurra, det snør!
Å? Jaja, det laver ikke akkurat ned her heller, det er litt mer sånn skomakergatenaktig.
![]() |
#11 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hurra, det snør!Det ligger noen fnugg på altanen, men de store mengdene kommer vel kanskje ikke før i morgen tidllig?
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hurra, det snør!Det var stjerneklart her for litt siden iallfall og sist jeg sjekket trengte man vel litt skyer.
![]() |
#13 |
Øyboer
![]() Sv: Hurra, det snør!Fikk noen dugg på meg når jeg var og handlet i sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hurra, det snør!noooo vil ikke ha det før januar!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
TittelTøs
|
Si fra når du har fått nok snø, da, så kan jeg sende litt av kulden som er her, så blir det ordentlig vinter, med litt rimfrost på trærne og slikt. :litt for kaldt, men har nok snø:
![]() |
#17 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hurra, det snør!Vi har faen meg hatt 11 blå i dag. Det er sykt mye til å være her. Trenger ikke mer kulde.
![]() |
#19 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Hurra, det snør!-17 grader her. Jeg er egentlig ikke frossen av meg, men i dag har det vært ullsokker og strikket jakke. :gammel:
![]() |
#20 |
Absolut ateist
|
Jeg er ganske varm av meg, men nå fryser jeg snart ihjel.
![]() |
|
|