Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lages det lister?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-09, 23:59   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lages det lister?

Jeg oppdaget til min skrekk og overaskelse at jeg ikke har laget lister for denne julens gaver og gjøremål. :sjokkogvantro:
Vanligvis har jeg et regneark som heter "Julen 200(X)", men dette året har jeg ikke laget sånt. Jeg har glemt det!

Er det fraværet av liste som har gjort at treet er oppe seks dager før tiden og at det ikke er støvsuget under sofaen?

Lager dere lister? Og går alt "i ball" om dere ikke gjør det?

Gammel 19-12-09, 00:01   #2
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Lages det lister?

Jeg har aldri lister og mistenker at det er en av grunnene til at alt stort sett går i ball, ja.

Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 00:02   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke noe annet enn handlelister og kanskje ei gaveliste. Trenger ikke det.

Gammel 19-12-09, 00:03   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lager aldri lister og tar alt på gefühlen. Vurderer dog at mannen kan lage liste slik at vi har alt på stell til neste år. Han laget julekortliste i fjor, så han er kanskje inne i en stim?

Gammel 19-12-09, 00:05   #5
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er glad i lister og har lister på en god del juleting: handleliste, gaveliste, julekortliste... Likevel vet jeg at jeg har såpass kontroll at det hadde blitt jul uten listene mine også

Gammel 19-12-09, 00:07   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lister for alt og alle, men ikke så systematisk. Hos meg er det mer postitlapper som flyter. Hjelper ikke mye med orden når det blir kaos i ordenslappene mine.

Gammel 19-12-09, 00:12   #7
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også lister. Uten det blir det kaos i hodet mitt.

Gammel 19-12-09, 00:21   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er dønn avhengig av handleliste om vi skal få med oss alt vi trenger når vi handler inn mat. Og når vi skal reise bort - ja så må vi ha ørti lister over hva som skal pakkes, hva som skal ryddes, hva som må huskes etc etc.

Gammel 19-12-09, 00:24   #9
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg lager lister for alt mulig, og elsker å krysse av for det som er gjort.

Gammel 19-12-09, 00:39   #10
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Inagh og Senna: Der er jeg også.

Gammel 19-12-09, 00:54   #11
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Handleliste har vi alltid.

Jeg lager julegaveliste i word som jeg lagrer på maskinen. Kjekt å ha til neste jul for å sjekke mot så vi ikke ender opp med å f.eks. gi den samme filmen på nytt. Når det skal handles julegaver har vi allerede skrevet opp hva vi skal kjøpe på listen så da er det bare inn-kjøpe-ut igjen.

Når det gjelder rydding og vasking så er det mer "Hm ... Vi burde kanskje vaske taket .... Jeg skal se om jeg får gjort det en av dagene ...". *i morgen, i morgen*

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 01:34   #12
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Jeg har aldri lister og mistenker at det er en av grunnene til at alt stort sett går i ball, ja.

Jepp.
Pleier å skrive julegaveliste, i år har jeg ikke engang kommet så langt.
I det minste har jeg sendt alle gavene innen fristen.

Gammel 19-12-09, 01:46   #13
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Handlelister er ett must, ellers glemmer vi halvparten av hva vi skal handle inn. Og det er stort sett viktige ting som blir glemt. Poteter f.eks.

I år har jeg handlet julegaver UTEN liste, og det gikk forbausende kjappere enn med ferdigskrevet liste. Merkelig.

Gammel 19-12-09, 01:56   #14
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg er nok en listefrik, ja...

Dog bruker jeg aldri almanakk/syvende sans... Jeg husker det meste av datoer og slikt.

Jeje...

Gammel 19-12-09, 01:58   #15
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg skriver en liste, og det er en gaveliste. Er livredd for å glemme noen.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 07:23   #16
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lager lister over julegaver og julekort ja.Men ikke over vasking o.l.

Gammel 19-12-09, 07:25   #17
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Har noen lister, men er ikke fanatisk.

Gammel 19-12-09, 07:29   #18
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Har noen lister ja, og bruker alltid handleliste men det jeg er HELT anvengig av er kalenderen på mobilen min. Der skriver jeg opp det meste.

Gammel 19-12-09, 08:32   #19
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Gaveliste og julekortliste har vi, ikke annet. Skulle vi feiret jul hos oss selv hadde vi nok hatt handleliste også, vaskeliste tror jeg neppe vi hadde hatt med denne lille leiligheten.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 08:44   #20
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ikke noe annet enn handlelister og kanskje ei gaveliste. Trenger ikke det.

Samme her.
Men handlelister klarer jeg meg ikke uten.
Ja, også julekortliste.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:27.