|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Mens de venter på jul...(om menn i kalde biler og damer som "bare skal"..)Jeg vet ikke helt om jeg skal ta denne artikkelen seriøst, men i litt premenstruell modus merker jeg at den irriterer meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Mens de venter på jul...(om menn i kalde biler og damer som "bare skal"..)Jeg ordner det aller meste som regel. |
![]() |
![]() |
#3 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Mens de venter på jul...(om menn i kalde biler og damer som "bare skal"..)jeg hadde vitterlig krevd at vi deler på oppgavene. jeg hadde ikke tålt om min mann skulle sittet på ræven i julestresset og latt meg ta alt.
![]() |
#4 |
By the Sea
|
![]() Sv: Mens de venter på jul...(om menn i kalde biler og damer som "bare skal"..)Ja, de er tålmodige, de stakkars mennene...
![]() |
#5 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Mens de venter på jul...(om menn i kalde biler og damer som "bare skal"..)Da jeg var gift og samboer, så måtte selvsagt mannen hjelpe til. Jeg godtok ikke at han bare satt i bilen og ventet.
![]() |
#6 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Mens de venter på jul...(om menn i kalde biler og damer som "bare skal"..)Han bidrar svæt lite, og det gjør meg temmelig sur,grinete og drittlei.
![]() |
#7 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Mens de venter på jul...(om menn i kalde biler og damer som "bare skal"..)Jeg har også ei jente som bidrar og hjelper mye. Det er jeg svært takknemlig for. Og hun er bare 13 år. Tvinger henne ikke, hun vil gjerne hjelpe. Og synes slike ærender er helt greit å være med på.
![]() |
#8 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Mens de venter på jul...(om menn i kalde biler og damer som "bare skal"..)Ja stakkars tålmodige menn.
![]() |
#9 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Mens de venter på jul...(om menn i kalde biler og damer som "bare skal"..)Det er så godt med slike barn, selvom min eldste jente ikke er barn lenger. Hun er jo 22 år. Men hun kommer til og spør hva hun kan gjøre.
![]() |
#10 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Mens de venter på jul...(om menn i kalde biler og damer som "bare skal"..)Så flott, Angelique.
![]() |
#12 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Mens de venter på jul...(om menn i kalde biler og damer som "bare skal"..)Jeg er nok ikke en av de som føler at hele huset må skinne ekstra til jul. Jeg vasker ikke noe mer enn normalt og det hjelper jo veldig i forhold til det stresset alle prater om. Det er nå 4 dager til jul og jeg tenker omtrent ikke på det. Det eneste er vel at jeg burde ta ribba opp av fryseren snart, ellers er det ikke noe stress.
![]() |
#13 |
Textrovert
|
![]() Sv: Mens de venter på jul...(om menn i kalde biler og damer som "bare skal"..)Vi styrer og stresser veldig lite til jul, og det lille som gjøres, gjør vi sammen. Jeg er den som planlegger hva som skal gjøres, men jeg forventer likevel at mannen gjør cirka halvparten. Og det gjør han uten å mukke. Noe annet hadde jeg ikke godtatt. Hadde jeg vært helt julezilla, så hadde jeg ikke kunnet kreve at han skulle være like entusiastisk som meg, men her i huset dreier det seg bare om de mest elementære juleforberedelsene.
![]() |
#14 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Mens de venter på jul...(om menn i kalde biler og damer som "bare skal"..)Jeg er ikke stresset i forhrold til vasking av hus jeg heller, men syntes det er ok at toalett er rent.
![]() |
#15 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Mens de venter på jul...(om menn i kalde biler og damer som "bare skal"..)Jeg liker at det er reint på do uansett årstid.
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Mens de venter på jul...(om menn i kalde biler og damer som "bare skal"..)Jeg ordner nok det meste, men det er jo litt logisk også i og med at jeg har fri i neste uke mens mannen skal på jobb.
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Mens de venter på jul...(om menn i kalde biler og damer som "bare skal"..)Og vaskedamen skal vaske huset i morgen, så da trengs det bare støvsuging og litt tørking på do før jula.
![]() |
#18 |
fri
|
![]() Sv: Mens de venter på jul...(om menn i kalde biler og damer som "bare skal"..)Tendensiøs artikkel av Aftenposten synes jeg. Mannfolka som ventet var det neppe noe galt med, jeg reagerer mer på vinklingen på artikkelen. Skulle gjerne hatt en sjåfør som ventet i bilen mens jeg løp inn og ordnet noe i full fart, i stedet for å måtte stresse med å finne parkering som jeg jo må når jeg skal ordne alt alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mens de venter på jul...(om menn i kalde biler og damer som "bare skal"..)Vi fordeler selvsagt på oppgavene. LøveMannen er igrunnen mer 'julete' enn meg, så han styrer på og lager egendesignet pepperkakehus osv. Innkjøp tar vi ofte sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|