Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mange Fjordland-pakker til riskrem til 11 personer?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-09, 00:24   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mange Fjordland-pakker til riskrem til 11 personer?

Jada, jeg skal lage riskrem av Fjordland, shut up. Den er god, og jeg skal lage mat fra bunnen av til 11 personer denne julaften, inkludert altfor mange kaker og greier, så NOE må gjøres lettvint, og alle liker den der riskremen. Men så er spørsmålet; jeg kjøpte 2 store pakker i dag, altså 2 kg grøt. Men det står at 1 kg er til 2 personer, det gjelder jo bare om det er grøt, det blir jo større mengde når det er riskrem? Holder dette til 11 personer, mon tro? De fleste spiser jo ganske lite riskrem uansett, det er helst for mandelens skyld.
2 av dem er barn, og jeg spiser jo knapt en neve riskrem selv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:53.