|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Hvor mye bruker dere på julegaver?Regna sammen og det ser ut til at vi har brukt 10 - 11 000. Da medregnet gave til meg og mannen på nesten 3000 og til ungene for nesten 2500. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Inkludert gave til meg og mannen, har vi brukt ca 12000 i år. Det er for mye, synes jeg egentlig.
![]() |
#3 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Inkludert gaver til meg, mann og ungene (totalt ca 4000) har det vel gått 7000, tror jeg.
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Jeg har ikke peiling, men noen av tingene vi har kjøpt som gaver er jo ting vi uansett måtte ha kjøpt. Knerten har blant annet fått seng. Snuppa får skøyter (vi har bane rett på utsiden huset, så skøyter er et must). Mannen får iPhone av meg. Den koster jo massevis, men siden han ville kjøpt den uansett, så har vi på en måte "spart" en presang på det.
![]() |
![]() |
#7 |
seru
|
![]() Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Jeg aner helt ærlig ikke. Men det ble 19 gaver sist gang jeg regnet etter, så noen tusenlapper har nok fått bein å gå på, til tross for at vi ikke er spesielt ekstravagante.
![]() |
![]() |
#8 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Jeg tror det har blitt sånn grovt regnet rundt 10.000. Men da kjøper vi ikke gaver til hverandre iår (jeg og sambo, vi skal kjøpe litt møbler etter jul). Det er egentlig myyyye penger...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Aner ikke, men med tanke på at vi har kjøpt over 30 gaver så har det gått noen tusenlapper. Sist redigert av Chablis : 22-12-09 kl 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Jeg vet ikke, men det ligger vel på rundt 7000 tenker jeg.
![]() |
#11 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?
Vi har kuttet ut gaver til de voksne, og gir bare til barna i familien. Dermed blir det ikke så veldig mange gaver å kjøpe.
![]() |
#13 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Nå har jeg regnet ut at vi endte på ca 6000kr. Da har jeg ikke tatt med gaven fra mannen til meg, men vi pleier ikke bruke mer enn 500kr. Og så skal jeg sette inn litt penger på barnas sparekonto, de får en liten pakke hver på julaften.
![]() |
#15 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Har sannelig ikke helt oversikt, men at det bikker 10 000,- er nok ikke usannsynlig ...
![]() |
#16 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Opp i mot 5000.
![]() |
#17 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Jeg syns det nærmer seg galskap å bruke så mye penger på gaver som noen skriver her. Jeg prøver så godt jeg kan å dempe gavepresset, for jeg nekter å være med på denne runddansen og kravet om pengebruk. Jeg vil at julen skal handle om helt andre ting!
![]() |
#18 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?For mye.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 22-12-09 kl 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Sikkert rundt 12000, muligens mer, uff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?5-6000 vil jeg tro, inkl gaver mellom mannen og meg og til ungene.
![]() |
![]() |
|
|