Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Vis meg ditt juletre!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-09, 22:19   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Vis meg ditt juletre!

Ja, nå som juletrærne inntar og pyntes i de mange hjem, så kan vi vel vise frem!?

Gammel 22-12-09, 22:21   #2
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

kan vise den i morgen, først da vi pynter den

Gammel 23-12-09, 10:24   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Her er vårt.
Minsten syntes det er stygt. Det er jo bare hvitt og sølv.

Jeg elsker engler, så det har vi mange av på vårt tre.
Jentene mine elsker også engler.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde 696.jpg (189,6 KB, 150 visninger)
Filtype: jpg Bilde 697.jpg (206,7 KB, 51 visninger)
Filtype: jpg Bilde 698.jpg (191,4 KB, 57 visninger)
Gammel 23-12-09, 10:36   #4
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Vakkert tre, A.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 11:02   #5
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Nydelig tre Angelique.

Desverre så må vi ty til kunstig tre pga allergi.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0203.jpg (196,8 KB, 143 visninger)
Filtype: jpg IMG_0204.jpg (187,8 KB, 44 visninger)
Filtype: jpg IMG_0390.jpg (210,1 KB, 53 visninger)
Filtype: jpg IMG_0205.jpg (200,0 KB, 33 visninger)

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 11:02   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Her er vårt - ikke helt ferdig, har også noen engler på lur (veldig glad i det selv), men jeg kom ikke lenger på egenhånd i går og har ikke funnet frem all pynten heller ...

Nytt av året er kuler i fattigmannssølv, mens de røde glasskulene er tradisjon helt fra jeg var liten - så de hører liksom med!

Sist redigert av Bomull : 23-12-09 kl 11:08.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 11:23   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nydelige trær.
Hillary: det var virkelig et vakkert tre til å være kunstig!

Gammel 23-12-09, 13:29   #8
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Nydelige trær.
Hillary: det var virkelig et vakkert tre til å være kunstig!

Takk for det. Det ser faktisk svært å ekte ut når en ser det sånn i rl.
I år har vi kjøpt en tuja (ekte) for å ha i loftstuen. Minstejenta ville ha sitt eget tre som bare skulle være hennes. Har ikke fått tatt bilde av det ennå.

Sist redigert av Michelle : 23-12-09 kl 20:29.
Gammel 23-12-09, 13:33   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vårt pyntes i kveld

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 14:06   #10
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Vårt pyntes i kveld

Vårt og.

Gammel 23-12-09, 14:13   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samme her. Juletrepynten og lysene ligger klare her, jeg klarer ikke å vente! Skal gjøre det når ungene er i seng, og håper det ikke blir reprise på i går kveld da ingen av dem ville sove. Nå kan jeg hvertfall true eldste med julenissen.

Gammel 23-12-09, 19:00   #12
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er vårt. Iben insisterte på eget glitter, så det er to typer. Men akkurat sånn et juletre skal være i mine øyne, verken gjennomført eller stilrent på noen måte. Og pyntet av ungene, selvsagt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 23122009653.jpg (194,3 KB, 105 visninger)
Filtype: jpg 23122009654.jpg (195,5 KB, 69 visninger)
Gammel 23-12-09, 19:43   #13
Michelle
X First Lady

Standard

Treet var flott Sitron. En selvfølge at ungene skal være med på pyntingen.
For oss er det høytid når det skjer.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0191.jpg (194,3 KB, 51 visninger)
Filtype: jpg IMG_0192.jpg (192,6 KB, 108 visninger)

Sist redigert av Michelle : 23-12-09 kl 20:12.
Gammel 23-12-09, 21:28   #14
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Her er vårt juletre:

som sitron sier så må det være barnepyntet og koselig.. her matcher lite..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 22:18   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er vårt
Det er pyntet av barn og voksne, men det er jeg som har kjøpt inn pynten da. Hadde Hannah hatt med noe pynt fra bhg hjem så ville det fått bli med, men der har det ikke kommet noe.

Gammel 23-12-09, 23:01   #16
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Her er treet vårt, ferdig pyntet, og jeg har lagt gaver under nå i kveld.

Dette er min første selvlagde julepynt... Lagde den i barnehagen som 3 1/2 åring, så den hadde 30 årsjubileum i fjor... Hengte på foreldrene mine sitt tre helt til jeg fikk den selv som voksen. Er den ikke fin?...

Gammel 23-12-09, 23:04   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Pakkene tør jeg IKKE legge under enda. Ikke med Peder i hus.

Gammel 23-12-09, 23:43   #18
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er treet, pyntet av barna. Gavene er lagt under nå senere i kveld.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg førjulstid og julebilder 021.jpg (185,9 KB, 63 visninger)

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 23:52   #19
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Her er vårt.

Sist redigert av Kate : 12-02-10 kl 18:34.
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 23:54   #20
Michelle
X First Lady

Standard

Så vakkert Kate og ikke minst den engelen

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.