Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Kitchen aid?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-09, 11:15   #1
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Kitchen aid?

Det har kommet en liten ekstra julegave inn på konto fra noen snille besteforeldre og jeg lurer på å kanskje kjøpe meg en kitchn aid kjøkkenmaskin.
Er det noen som har noen erfaringer med denne? Gode/dårlige?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 11:46   #2
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kitchen aid?

Du finner sikkert mange diskusjoner om dette her inne. Jeg har hatt KitchenAid i flere år nå, og er veldig fornøyd. Den blir brukt flere ganger i uka. Mitt inntrykk da jeg skulle bestemme meg for om jeg skulle kjøpe KA eller Kenwood var at hovedforskjellen går på hvo mange brød man skal bake. KA kan brukes til 2 brød, og det er nok til vårt forbruk (familie på 4). Skal man bake flere enn 2 brød om gangen, er Kenwood bedre. Jeg valgte ikke Kenwood fordi jeg syntes det ble fort stort til behovet vårt.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 11:47   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er i bruk i alle profesjonelle kjøkken, hvert fall.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 12:22   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg har den og er veldig fornøyd.
Er helt på linje med C3PO an bruken og mengden med deig.

Det du må tenke på om du velger Kenwood i stedet er at du kjøper en som er kraftig nok til å håndtere større deig da siden de kommer i forskjellige styrker.

Gammel 23-12-09, 12:46   #5
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker min røde KA-maskin Imidlertid har jeg en annen maskin som jeg bruker når jeg lager 5 brød i slengen. Det som er kjekkest med KA er at den er såpass fin at den kan stå på benken hele tiden, og dermed blir det ikke noe pes å bruke den

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 14:29   #6
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg elsker min røde KA-maskin Imidlertid har jeg en annen maskin som jeg bruker når jeg lager 5 brød i slengen. Det som er kjekkest med KA er at den er såpass fin at den kan stå på benken hele tiden, og dermed blir det ikke noe pes å bruke den

Ja, tanken er at den skal stå fremme. Og mengden brød blir nok ikke så stor. Jeg håper at ved å la den stå fremme så blir den brukt mer også.

Og nå har jeg nettopp komme tilbake fra en liten bytur hvor det ble en svart KA med diverste tilleggsutstyr som fulgte med i prisen. Gleder meg!

Gammel 23-12-09, 14:45   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har akkurat kjøpt, og er veldig fornøyd. Jeg har tidligere bare hatt håndmikser og det er utrolig deilig med en ordentlig maskin.

I tillegg er den jo veldig stilig.

Gammel 23-12-09, 15:02   #8
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Grattis med svart, lekker Kitchen Aid! Du vil nok bli fornøyd.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 15:47   #9
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer!

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 15:55   #10
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer! Jeg bruker vår daglig.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 18:19   #11
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Grattis Du kommer garantert ikke til å angre!!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 20:48   #12
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har den i sjokoladebrun og jeg bare elsker den.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 20:51   #13
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Du kommer til å elske den! Jeg kjøpte min for noen uker siden, og har brukt den masse. Den eneste ulempen er at den ikke takler de største deigene.

Gammel 23-12-09, 22:22   #14
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Å, så godt å høre at så mange er fornøyde. Gleder meg til å ta den i bruk!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.