|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samsung tv og Wireless adaptorMannen og jeg har tydelig fått motstridene informasjon i butikken. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Samsung tv og Wireless adaptorHvilken tv er det snakk om? (produktnavn/produktkode) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Sv: Samsung tv og Wireless adaptorJeg husker jo ikke nummer osv det finnes jo tusenvis av forskjellige. Sist redigert av Maz : 25-12-09 kl 14:16. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Samsung tv og Wireless adaptorEtter litt kjapp googling så ser det ut til at den trådløsdingsen krever at TV-en har DLNA-funksjon, og det ser ut til at SamsungTV-ene i serie 6 og 7 er det, men det er nok best å sjekke bruksanvisningen likevel.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Sv: Samsung tv og Wireless adaptor
Denne dingsen er for rett type tv, men jeg fatter ikke helt hva den gjør :dum og skulle tro jeg var blånn: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Samsung tv og Wireless adaptor
Det som jeg ser for meg som man kan bruke det til er om man har en PC eller Playstation eller noe som er så langt unna TV-en at det ikke går med kabel og hvor man ønsker å kunne sende bilder og filmer til TV-en. Det gjør ikke (om jeg har forstått det rett da) at TV kan brukes til å surfe på nettet, men at den får tak i filer fra andre enheter via trådløs kommunikasjon.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Samsung tv og Wireless adaptorMed DNLA kan man f.eks. sette opp delt bibliotek i Windows Media Player og spille av film, musikk og bilder på TV-en som ligger på pc-en. |
|
|
|
![]() |
|
|