|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Krølltangtips trengsJa, for med mitt hår på et par cm så er det jo selvsagt at jeg ikke driver med sånt. Men Emma har fått til jul. Og hvordan gjør man det? Håret henger jo bare helt fast jo. Lugger og er fælt. Og skal håret være tørt eller fuktig? Og hva er best av kald og varm luft? Ja, i det hele tatt; hvordan får man enklest fall i håret på en tween?
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Krølltangtips trengsDet er vel best med tørt hår, ellers så må jo tangen tørke håret også, og dermed tar det lenger tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Krølltangtips trengsSånn som man ruller på. Var flere "børster" med til ulik størrelse på krøllene.
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Krølltangtips trengsIkke bruk børster.... jeg syntes i alle fall det er vanskelig. Det er mye lettere å krølle kun med "jernet". Også burde håret være helt tørt, og hun bør gi krøllene en dusj hårspray med en gang de er krøllet. Når alt håret er krøllet grer hun håret forsiktig sammen med en grovtannet kam eller bare fingrene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Krølltangtips trengsJernet? Altså det er en dings som bare er et rør liksom, som man kan trykke på en knapp så børstene spretter ut. Er det den du mener? Den har ikke sånn der klips dings som man tar håret inni. Får ikke til at det blir noen krøller på henne, vi.
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Krølltangtips trengsNå har hun tatt den med seg, så jeg får sjekke når hun kommer hjem igjen.
![]() |
#9 |
Live and let live
|
![]() Sv: Krølltangtips trengsOm den er en slik en som skrår ut i røret, så skal du ta en lokk og tvinne rundt og holde litt og slippe og så få en korketrekker. Ellers, så har jeg dårlig erfaring med børstene. Jeg måtte klippe hoftelangt hår til oppunder øret fordi det viklet seg så godt inn og det var så vondt å få det løst. Det er skikkelig crappy å jobbe med slike børster.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Krølltangtips trengsKrølltang med børste bruker jeg til å vippe ut/eller inn den nederste kanten på håret med (har bob)
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Krølltangtips trengs
Bruke papiljotter av toalettpapir
![]() |
#14 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Krølltangtips trengs
Oisann...ble visst sittende å titte på denne bloggen og prøve ut nye frisyrer den siste timen |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Audacious
|
![]() Sv: Krølltangtips trengsDe børstene er noe drit. Krølltang med "klips" man setter fast håret i og ruller rundt rett på jernet er muligens verre for håret, men noe helt annet å jobbe med!
![]() |
#16 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Krølltangtips trengsJeg tror bedre for håret vinner når det er snakk om en 11-åring egentlig. Takk for svar, alle.
![]() |
|
|