Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Nord og sør

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-09, 22:56   #1
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nord og sør

Fikk alle sesongene til jul!! Gleder meg

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 23:29   #2
Magic
Fullverdig medlem

Magic sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Magic har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nord og sør

Ja, det er bare å glede seg! Har den serien jeg og, synes den er
kjempefin

Magic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 10:34   #3
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Åh,den har jeg ikke sett på mange år. Kjente jeg ble litt misunnelig nå.

Gammel 26-12-09, 10:40   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri sett den serien, husker mamma så på den da jeg var liten og jeg hørte intromusikken da jeg hadde lagt meg. Den er fin da. Tror ikke serien er noe for meg, egentlig.

Gammel 26-12-09, 11:23   #5
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Ååå, kos deg!

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 11:29   #6
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Kos deg,jeg har kjøpte den i høst og har sett den igjen. Den er en flott serie da.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 11:54   #7
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg også kjøpte hele serien i høst. Bok 1-3. Du kan glede deg, jeg har rukket å se den to ganger allerede. Mr. Orry Main er bare så fin, flotte kostymer og god kvalitet tvers igjennom.

Gammel 26-12-09, 12:24   #8
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Orry Main! Astor, het hun ikke det, veslesøsteren hans? Åh, lucky you, iben. Jeg har også lyst til å se den serien igjen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 12:30   #9
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hun heter Ashton. Frekke, griske, luringen Ashton.

Gammel 01-01-10, 18:28   #10
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett de fire første episodene nå de siste par dagene, og det var et hyggelig gjensyn. Min kjære er like begeistret som meg, og vi gleder oss nå til barnet er i seng og vi kan hente frem vinflasken og benke oss foran tven. Ashton er forresten mye verre enn jeg husket henne. Faboulous.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 19:50   #11
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Fantastisk, håper du har begynt å se og koser deg.
Jeg fikk den serien for ett par år siden, koooste meg når jeg så den. Kanskje vi skulle tatt den frem igjen snart. Orry Main var jo kjempegod og Ashton er ei purke!

Gammel 01-01-10, 19:53   #12
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja vi har begynt! Nord og sør maraton her i jula
Ashton er ei hurpe ja. Hun er nesten litt for slem til å være troverdig!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 19:54   #13
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å deilige minner. :drømme: Kos deg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:53.