Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sorte bukser som er bootcut med litt større i livet enn i beina..? (epleformet)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-09, 17:06   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sorte bukser som er bootcut med litt større i livet enn i beina..? (epleformet)

Jeg er rimelig epleformet etter å ha fått minsten. Og jeg trenger et par sorte bukser som sitter pent på og ikke magen velter utenfor. Bruker 36-38 i bukser, men er vel rundt 40 i magen nå.
Ikke hoftebukser!!
Noen tips?
Jeans har jeg for da bruker jeg bare mammabuksene med lavt strikk.

Gammel 26-12-09, 17:14   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sorte bukser som er bootcut med litt større i livet enn i beina..? (epleformet)

Vero Moda/Only pleier alltid ha det som basisvare i butikkene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 17:24   #3
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sorte bukser som er bootcut med litt større i livet enn i beina..? (epleformet)

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Vero Moda/Only pleier alltid ha det som basisvare i butikkene.

Som er ganske ok i beina, men videre i livet altså? Problemet mitt er altså at beina er rimelig som de skal med øvre del av baken og magen er ikke det. Går jeg opp i størrelse blir beina altfor slapsete.

Gammel 26-12-09, 17:25   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De var i hvertfall det på meg da jeg brukte sånne, men det begynner å bli litt siden. Ikke kjempevid i livet, men definitivt ikke stram.

Gammel 26-12-09, 17:27   #5
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

De var i hvertfall det på meg da jeg brukte sånne, men det begynner å bli litt siden. Ikke kjempevid i livet, men definitivt ikke stram.

Når du brukte sånne?? Er det liksom ikke kult nå?
Er jeg skikkelig ut da?

Gammel 26-12-09, 17:31   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Øh, svarte, helt enkle bukser blir vel aldri "ut", men ikke min stil lenger.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.