Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg kan ikke bh

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-09, 20:05   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan ikke bh

og jeg trenger virkelig litt hjelp. De bhene jeg har nå har vært med på en reise ned en del kilo. De henger og slenger, både puppene og bhene.
Jeg kjenner jeg er klar for noe som løfter litt. Jeg er fortsatt brei, og trenger en god del cm rundt.
Hvor kan jeg lese meg frem til hvordan jeg finner en bh som passer meg bra, slik at jeg evnt kan bestille på nett?
Jeg skal til Florida i februar, og om noen vet om butikker i Orlando (kjeder) som jeg kan innom hadde det vært bra!

Sist redigert av tinkadott : 26-12-09 kl 20:26.
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 20:46   #2
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg kan ikke bh

Push up er ikke bare fordi som ikke har pupper, en god push up er fin for oss som har litt pupper men ønsker litt ekstra løft også. Eller en ballkonett(men for meg blir den litt for "vulgær" litt sånn franske kløfter fra mange mange år tilbake får du med den)

Men du kan fint måle selv hvor mange cm du er rundt under puppene, men alle bher kan være forskjellige på sine måter så det er beste er å få prøvd de på fysisk.

Ellers ville jeg anbefalt deg å dra i en undertøysbutikk med god rykte som kan hjelpe deg å finne riktig bh, å de måler mål rundt og kommer med riktig cup til deg.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 20:49   #3
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=71937

http://www.foreldreportalen.no/forum...highlight=push

Gammel 28-12-09, 20:26   #4
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

For meg funker bare de som er skikkelig faste i stoffet. Push ups, og balconette, da faller de bare ut foran i midten.
Min yndlings bh finner jeg hos Triumph. De som heter minimizer. Jeg klarer ikke bruke andre.

Gammel 28-12-09, 21:17   #5
Albertine
Passiv

Standard

Den nederste fra Triumph er bare helt fantastisk, og utgått i min størrelse.

Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 21:21   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Jeg er fortsatt brei, og trenger en god del cm rundt.

Det er den vanligste feilen når det gjelder BH: De aller fleste skal ha større cup og mindre omkrets enn de tror. Det er for eksempel ikke så uvanlig å gå inn i en (proff) BH-butikk og be om 85A for så å komme ut med en 75D, eller tro at man bruker 95C og egentlig bruke 80G, osv.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 21:22   #7
Albertine
Passiv

Standard

Signerer Teofelia helhjertet. Jeg ble målt til 90C og kom ut med en 75F.

Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 21:23   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden er veldig lærerik (selv om mange av bildene dessverre er borte nå).

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=71985

Gammel 28-12-09, 21:27   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Signerer Teofelia helhjertet. Jeg ble målt til 90C og kom ut med en 75F.

Og jeg gikk inn i en butikk og ba om 95C. Damen gadd ikke prøve meg en gang; hun bare smilte hyggelig og sa at det skulle jeg i alle fall ikke ha – og det var før jeg tok av meg ullkåpen.

Jeg kom ut med 80FF, noe som helt åpenbart er veldig rett for meg.

Gammel 28-12-09, 21:42   #10
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal jammen sjekke om jeg skal våge meg inn i byens undertøysbutikk. Jeg må ha noe annet enn de tre jeg går i nå altså!

Takk for tips

Gammel 28-12-09, 21:48   #11
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal jammen sjekke om jeg skal våge meg inn i byens undertøysbutikk. Jeg må ha noe annet enn de tre jeg går i nå altså!

Takk for tips

Bare vær obs på at noen, selv i undertøysbutikker, ikke helt har skjønt det. Så kryss-sjekk her på FP også. Hvilken størrelse har du brukt til nå?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 21:51   #12
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Jeg kjøper alltid 90/95 C. Men det er HELT SIKKERT ikke rett!

Gammel 28-12-09, 21:57   #13
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

90C eller 95C er nesten aldri rett, tror jeg. Damer som er så store at de faktisk trenger 90 eller 95 rundt, kan vanligvis ikke unngå å ha større pupper enn C-cup.

Til sammenligning så bruker jeg selv 46/48 i overdeler og er 80 rundt.

Gammel 28-12-09, 22:39   #14
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Du skal heeeelt sikkert ha større enn C. Tipper minst E. Jeg bruker C og mine pupper er en del mindre enn dine

Gammel 28-12-09, 22:42   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Les trådene. Jeg gikk fr 85B TIL 80DD i løpet av den ene tråden.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 22:54   #16
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karina, her.

Du skal heeeelt sikkert ha større enn C. Tipper minst E. Jeg bruker C og mine pupper er en del mindre enn dine

Ja det er det jeg sier, jeg har HELT SIKKERT feil. Jeg skal lese trådene, OG få meg litt kyndig hjelp!

Gammel 28-12-09, 23:32   #17
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg må bare fortelle en historie fra en "undertøysbutikk". Jeg skulle ha en sportsbh. damen i butikken sa at jeg kunne ta det med ro, dette kunne hun. Jeg brukte da en 75F størrelse, og ba om det. Neida, det hadde de ikke inne, men jeg kunne få en veldig god i str 90B, det skulle gå helt fint. Jeg takket høflig og gikk.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 23:45   #18
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg må bare fortelle en historie fra en "undertøysbutikk". Jeg skulle ha en sportsbh. damen i butikken sa at jeg kunne ta det med ro, dette kunne hun. Jeg brukte da en 75F størrelse, og ba om det. Neida, det hadde de ikke inne, men jeg kunne få en veldig god i str 90B, det skulle gå helt fint. Jeg takket høflig og gikk.

Minner meg om hun som målte omkretsen min MED fleecejakke på og høygravid, og mente jeg trengte minst 85 i amme-BH. Da jeg nektet og sa at jeg maks skulle ha 80, sa hun at "man legger på seg mer enn man tror". Jeg boikottet butikken lenge. (Og brukte forøvrig 75 i omkrets hele ammeperioden).

Gammel 28-12-09, 23:57   #19
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er den vanligste feilen når det gjelder BH: De aller fleste skal ha større cup og mindre omkrets enn de tror. Det er for eksempel ikke så uvanlig å gå inn i en (proff) BH-butikk og be om 85A for så å komme ut med en 75D, eller tro at man bruker 95C og egentlig bruke 80G, osv.

De som har en\mange bh butikk\er i nærhetern er heldig.

Gammel 28-12-09, 23:58   #20
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

De som har en\mange bh butikk\er i nærhetern er heldig.

Jeg har en drøss i nærheten, men handler alle fra bravissimo.com. Har man funnet riktig størrelse er det bare å knock yourself out.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.