|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
prøver å være tål***ig
|
Jeg kan ikke bhog jeg trenger virkelig litt hjelp. De bhene jeg har nå har vært med på en reise ned en del kilo. De henger og slenger, både puppene og bhene.
hilsen tinkadott gutt-98, jente -01, jente -04 Sist redigert av tinkadott : 26-12-09 kl 20:26. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg kan ikke bhPush up er ikke bare fordi som ikke har pupper, en god push up er fin for oss som har litt pupper men ønsker litt ekstra løft også. Eller en ballkonett(men for meg blir den litt for "vulgær" litt sånn franske kløfter fra mange mange år tilbake får du med den)
|
|
|
|
#3 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg kan ikke bhhttp://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=71937
|
|
|
#4 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg kan ikke bhFor meg funker bare de som er skikkelig faste i stoffet. Push ups, og balconette, da faller de bare ut foran i midten.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg kan ikke bhDen nederste fra Triumph er bare helt fantastisk, og utgått i min størrelse. |
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Sv: Jeg kan ikke bh
Det er den vanligste feilen når det gjelder BH: De aller fleste skal ha større cup og mindre omkrets enn de tror. Det er for eksempel ikke så uvanlig å gå inn i en (proff) BH-butikk og be om 85A for så å komme ut med en 75D, eller tro at man bruker 95C og egentlig bruke 80G, osv. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg kan ikke bhSignerer Teofelia helhjertet. Jeg ble målt til 90C og kom ut med en 75F. |
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Sv: Jeg kan ikke bhDenne tråden er veldig lærerik (selv om mange av bildene dessverre er borte nå). |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bedreviter
|
Og jeg gikk inn i en butikk og ba om 95C. Damen gadd ikke prøve meg en gang; hun bare smilte hyggelig og sa at det skulle jeg i alle fall ikke ha og det var før jeg tok av meg ullkåpen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Jeg kan ikke bhJeg skal jammen sjekke om jeg skal våge meg inn i byens undertøysbutikk. Jeg må ha noe annet enn de tre jeg går i nå altså!
|
|
|
#11 |
|
En som trener
|
Bare vær obs på at noen, selv i undertøysbutikker, ikke helt har skjønt det. Så kryss-sjekk her på FP også. Hvilken størrelse har du brukt til nå? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bedreviter
|
90C eller 95C er nesten aldri rett, tror jeg. Damer som er så store at de faktisk trenger 90 eller 95 rundt, kan vanligvis ikke unngå å ha større pupper enn C-cup. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
prøver å være tål***ig
|
Ja det er det jeg sier, jeg har HELT SIKKERT feil. Jeg skal lese trådene, OG få meg litt kyndig hjelp!
|
|
|
#17 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Jeg kan ikke bhJeg må bare fortelle en historie fra en "undertøysbutikk". Jeg skulle ha en sportsbh. damen i butikken sa at jeg kunne ta det med ro, dette kunne hun. Jeg brukte da en 75F størrelse, og ba om det. Neida, det hadde de ikke inne, men jeg kunne få en veldig god i str 90B, det skulle gå helt fint. Jeg takket høflig og gikk. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
En som trener
|
|
|