Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Update from hell

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-09, 20:42   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Update from hell

Jeg mistenker at det er en Java update som har drept all moroa her. Jeg klikket i går på en automatisk update av Java som poppet opp på skjermen. Siden den gang har jeg hatt trøbbel. Hvis jeg prøver å avslutte et Internet Explorer vindu låser IE seg, og åpner seg deretter igjen automatisk. Det vil si at jeg sitter fast i en sirkel, hvor jeg ikke kommer meg ut av IE, fordi det låser seg og pcen åpner deretter et nytt IE-vindu. Så jeg må ut i task manager for å avslutte. (Jeg har ofte 6-7 faner oppe med ulike siter, og så lukker jeg en fane og SHAZAAAM! Hell breaks loose. )

What to do? Jeg har Internet Explorer 8.0, og kjører Vista. Min mann truer nå med å installere Windows 7 på maskinen, for å bli kvitt problemet. Jeg vil helst slippe. Kan man uninstalle en Java patch? Eller er det noe helt annet som har skjedd her? Hjelp!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 20:46   #2
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Update from hell

Kanskje fjerne programmet først og deretter ta virusscan?

Gammel 26-12-09, 22:22   #3
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bruk firefox i stedet.

Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 22:23   #4
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg surfer på firefox nå. Fin måte å unngå problemet.

Gammel 26-12-09, 22:25   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan avinstallere en java-patch, eller i hvert fall hele java-sulamitten.
Den skal befinne seg i kontroll-panelet, under Legg til/fjern programmer, eller hva det heter i Vista (som for øvrig er djevelen i dårlig forkledning).

Gammel 26-12-09, 22:34   #6
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg klikket i går på en automatisk update

Did you read the "Term and conditions?"

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 22:36   #7
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Yes, I agreed. Signed the agreement. Again. And again.

Sist redigert av Pepper Lemon : 26-12-09 kl 22:42.
Gammel 26-12-09, 22:47   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Argh, den Java-updaten er noe forbanna tull. Jeg hadde samme problemet, jeg trodde den installerte, men i stedet så spør den hver j*#$£a jeg starter maskinen om jeg vil oppdatere. Jeg har begynt å høyreklikke og bare lukke den, så gir den seg i en periode før den begynner å mase igjen.

Men altså, ikke bruk IE, det er også et dusteprogram.

Sist redigert av Tallulah : 26-12-09 kl 22:56.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 22:51   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hvis mannen truer med win7 så insister på at problemet vedvarer sånn at du blir kvitt vista.

Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 22:55   #10
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Men hvis jeg får Win7 så blir det sikkert så mye peees ...

Gammel 26-12-09, 22:56   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Neida. Bare få ham til å reinstallere alle programmene for deg da vel. Det er virkelig helt nydelig altså, jeg er strålende fornøyd.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:18.