|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Update from hellJeg mistenker at det er en Java update som har drept all moroa her. Jeg klikket i går på en automatisk update av Java som poppet opp på skjermen. Siden den gang har jeg hatt trøbbel. Hvis jeg prøver å avslutte et Internet Explorer vindu låser IE seg, og åpner seg deretter igjen automatisk. Det vil si at jeg sitter fast i en sirkel, hvor jeg ikke kommer meg ut av IE, fordi det låser seg og pcen åpner deretter et nytt IE-vindu. Så jeg må ut i task manager for å avslutte. (Jeg har ofte 6-7 faner oppe med ulike siter, og så lukker jeg en fane og SHAZAAAM! Hell breaks loose. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Update from hellKanskje fjerne programmet først og deretter ta virusscan?
|
|
|
#3 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Update from hellBruk firefox i stedet. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Update from hellMan kan avinstallere en java-patch, eller i hvert fall hele java-sulamitten.
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Update from hellArgh, den Java-updaten er noe forbanna tull. Jeg hadde samme problemet, jeg trodde den installerte, men i stedet så spør den hver j*#$£a jeg starter maskinen om jeg vil oppdatere. Jeg har begynt å høyreklikke og bare lukke den, så gir den seg i en periode før den begynner å mase igjen.
Sist redigert av Tallulah : 26-12-09 kl 22:56. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Update from hellHvis mannen truer med win7 så insister på at problemet vedvarer sånn at du blir kvitt vista. |
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Update from hellNeida. Bare få ham til å reinstallere alle programmene for deg da vel. Det er virkelig helt nydelig altså, jeg er strålende fornøyd. |
|
![]() |
|
|