Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Familievennlig hotell i/på(?) Miami Beach

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-09, 21:40   #1
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Familievennlig hotell i/på(?) Miami Beach

Siden jeg har inntrykk av at svært mange FP-ere har vært i Florida og Miami her, så spør jeg rett ut:

Jeg trenger tips til familievennlig, rent, pent og delikat, hotell ved stranden på Miami Beach. Vi skal bo der i 3 netter før ferden går videre til Orlando, og jeg er litt kresen på hotell, så for å ikke få de første dagene i Florida spolert av et lusent hotell, så trenger jeg tips om gode hoteller på stranden i Miami Beach. Jeg har sondrert nettet for gode hoteller i flere uker allerede, men vet av erfaring at "what you see ain`t always what you get". Derfor vil jeg ha tips av noen som har bodd på et hotell hvor standard, service og alt var upåklagelig -og da aller helst litt mindre og mer intime hoteller enn de aller største.

Tar også gjerne i mot hotelltips i Orlando (nær Disneyworld), på vestkysten, nær Everglades og i Fort Lauderdale.

Sist redigert av Fruktflua : 29-12-09 kl 21:45.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 22:07   #2
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familievennlig hotell i/på(?) Miami Beach

Duger South Beach? I så fall kan jeg varmt anbefale Loews Miami Beach Hotel. Perfekt for familien. God standard, fantastisk bassengområde og det ligger på stranden. Kjempegod mat også. Det er gangavstand til Haagen Dazs-sjappe, Starbucks (of course), Apple Store - ja, alt man kunne finne på å behøve.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 16:22   #3
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Å, det så lekkert ut, Monsoon! Takk for tips.

Når det gjelder Orlando og Disney World - da er det kanskje lurt å bo på et hotell i Disney-området?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 07:16   #4
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Duger South Beach? I så fall kan jeg varmt anbefale Loews Miami Beach Hotel. Perfekt for familien. God standard, fantastisk bassengområde og det ligger på stranden. Kjempegod mat også. Det er gangavstand til Haagen Dazs-sjappe, Starbucks (of course), Apple Store - ja, alt man kunne finne på å behøve.

Oj! Her har vi booket oss inn de siste nettene våre av årets USA ferie. Har vært 3 uker på sørvestkysten (Midt mellom Naples/Marco Island, siste avkjøring før Everglades). Så nå skal vi nyte siste dager på Miami Beach.
(Ser tråden er gammel, men morsomt å finne link til hotellet når man søkte på tripadvisor.)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:03.