Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

HJELP ... Jeg trenger rørlegger nå!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-09, 09:34   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

HJELP ... Jeg trenger rørlegger nå!

Og ingen av rørleggere jeg ringer til svarer på tlf, heller ikke en som står "vakttelefon"....

Jeg har ikke varmt vann i dag! Rørene er ikke frosne, for jeg har kaldt vann, og bra trykk, men det kommer ikke noe på varmt, da drypper det bare...

Så har jeg vannbåren varme i gulvet, så hvis det er hele berederen som har tatt dukken, så blir det kaldt her i nyttårshelga....

Hva gjør jeg, annet enn i fortsette å prøve?

Gammel 30-12-09, 09:37   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: HJELP.... Jeg trenger rørlegger nå!!

Du har sjekket sikringsskapet, ja?
Ellers er det bare å prøve videre. Men det var litt rart, siden det burde komme vann selv om berederen ikke virker. Kaldt vann, men dog.

Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 09:40   #3
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Du har sjekket sikringsskapet, ja?
Ellers er det bare å prøve videre. Men det var litt rart, siden det burde komme vann selv om berederen ikke virker. Kaldt vann, men dog.

ja det kom jeg på etter første tlf, sikringsskapet altså. Ingen ting galt der.

ja det burde komme vann tenkte jeg. Skal jeg bare la det renne (dryppe) og se om det kommer? Vil ikke gjøre ting verre. Ble ingen dusj i dag nei...

Men er mest redd for at det kan bli kaldt i huset....

Gammel 30-12-09, 09:44   #4
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Standard

Har alle rørleggere i Gjøvik vært på fest i går??
De må vel ha noe slags vakt???

Gammel 30-12-09, 10:56   #5
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Standard

fikk svar, og har pratet med de på tlf.

Nå har jeg på ekstra varmeovn på vaskerommet. De kunne være frosset mellom fordeler og varmevannstanken. Skjønner egentlig ikke det, siden det er vanlig temperatur på vaskerommet. Men prøver det først.
Han forsikret meg om at det ikke var noe med gulvvarmen, så da var det ikke superkrise... Kostet en god del for de å komme akutt slik, så de sa jeg kunne prøve dette først...

Dette trengte jeg IKKE i dag. Så frem til en lang, varm dusj i dag for en stiv nakke...

Gammel 30-12-09, 12:19   #6
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Mannen har fiksa mange slike problemer, men det er litt vanskelig å kunne si hva som er galt uten at han ser hvordan ting er satt sammen i forhold til rør og varmtvannstank. Han tror heller ikke det er rørleggeren har foreslått for deg og som du tviler på selv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.