|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Turistforeningens fantastiske familiecamp på Glitterheim - påmeldingen er åpen nå :)Jeg var på tur med lillegutt til Glitterheim i fjor, og vi hadde en helt fantastisk tur, med vandring i fjellet, klatring, ridning, padling i kano, masse lek, god mat, |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Turistforeningens fantastiske familiecamp på Glitterheim - påmeldingen er åpen nåÅ det hadde vært noe for storebror! Det var fireåringer der, ja? Dumt at det er umulig å vite om mannen kan ha ferie den uken, og passe lillesøster, før lenger ut i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Turistforeningens fantastiske familiecamp på Glitterheim - påmeldingen er åpen nåDette så kjempemoro ut
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Turistforeningens fantastiske familiecamp på Glitterheim - påmeldingen er åpen nåBortoversykling, med pittelitt opp og ned men det er ikke mye. Det står haugevis av sykler der som det koster 50,- å leie, både for voksne og barn. Også er det sykkelhengere der også, så det er ikke noe problem å få med seg de som ikke klarer å sykle selv eller ikke orker sykle så langt. Sist redigert av m^2 : 25-09-11 kl 14:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Turistforeningens fantastiske familiecamp på Glitterheim - påmeldingen er åpen nå
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Turistforeningens fantastiske familiecamp på Glitterheim - påmeldingen er åpen nåAkkurat den sykkelen er lillegutt sin egen (jeg tok med for sikkerhets skyld), men det var da mindre sykler der også mener jeg. Ring Glitterheim og spør, de er superhjelpsomme!! Sist redigert av m^2 : 25-09-11 kl 14:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Turistforeningens fantastiske familiecamp på Glitterheim - påmeldingen er åpen nåDette hørtes veldig gøy ut. Neste år er knerten nesten 4, så da kan jeg ta med meg begge to. I år går det ikke helt.
![]() |
![]() |
|
|