|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Noen som skal på en Match-butikk i nærmeste framtid?og hadde orka og sett etter et spesielt skjørt jeg er på jakt etter? Det er et skjørt fra Vavite, og kalles wide check skirt. Det har grå bunn med blå ruter som mønster. Kanskje det kommer bilder i morgen. Skulle så gjerne hatt str 42, men det er det ingen av Match-butikkene i Trøndelag som har, så hvis det er noen snille sjeler her inne som kan se om de finner dette i en match-butikk nær seg, kunne dere lagt det av, og så kjøpt det, og så overfører jeg det det koster + 150 kroner for jobben? Er på salg nå til 249, vanlig pris var 399. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som skal på en Match-butikk i nærmeste framtid?Jeg skal i morgen og kan sjekke for deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som skal på en Match-butikk i nærmeste framtid?Fikk ikke sjekket i dag, (magsyk jente) men skal en tur i morgen håper jeg. Kan sjekke da. Har du noe bilde? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som skal på en Match-butikk i nærmeste framtid?Jeg kan sjekke på Jessheim i morgen.
![]() |
#8 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Noen som skal på en Match-butikk i nærmeste framtid?
Hm, har ikke nå, og skjønner det hadde vært enklere med.. Men det skal nok holde med at det heter wide check skirt, og er grått med blåe ruter, dessuten har det ulik kantlengde. Sååå glad for dere som gidder sjekke |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som skal på en Match-butikk i nærmeste framtid?Jeg kan stikke innom i morgen.
![]() |
![]() |
#16 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() Sv: Noen som skal på en Match-butikk i nærmeste framtid?Så det ikke på Jessheim, desverre.
![]() |
#18 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som skal på en Match-butikk i nærmeste framtid?Dessverre ikke noe skjørt her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() Sv: Noen som skal på en Match-butikk i nærmeste framtid?Hvis du kunne ringt Match i Bodø og sjekket om de har det her, så kan jeg stikke innom sentrum og kjøpe det
![]() |
#20 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Noen som skal på en Match-butikk i nærmeste framtid?
Aha, gjør det! Sender deg PM i mrgen, like etter 10. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|