|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
![]() Ulltøy til barn og voksneHei noen som kan gi meg noen tips på hvor jeg kan få handlet masse ull klær til en overkommelig pris? Trenger til hele familien ettersom det trenger å byttes ut det vi har. Er noen år det vi har og er avhengig av å bruke det hele vinteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Ulltøy til barn og voksneDet er kanskje litt sent å komme med snerpete forslag av typen "bytt litt ut etterhvert, så det ikke blir et stort jafs"...
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Ulltøy til barn og voksneSparkjøp har kurrant ull - sies det...Obs har ofte Janus på tillbud og på ulliver har de nå hele sett for 200 til barn - i tillegg har de en god del ull/silke, samt ullfrotte.
![]() |
#4 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Ulltøy til barn og voksneSom nevnt over er Sparkjøp et rimelig alternativ. Vi har kjøpt litt her og der, men Tom & Trine ulla (Sparkjøp) fremstår som noe av det mest slitesterke synes jeg.
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
![]() Sv: Ulltøy til barn og voksneFlott, takk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Ulltøy til barn og voksnePå Barnas Hus er det salg på masse ulltøy til barn, hvertfall.
![]() |
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Ulltøy til barn og voksneSpar Kjøp har en del ok silkeull, merket heter Eva eller noe sånt.
![]() |
#9 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ulltøy til barn og voksneHar sett at det er mye tilbud på ullsett fra Reflex for tiden. Du får et helt sett til barn for 200,- Hvordan kvaliteten er vet jeg ikke, kjøpte et sett til Lillevenn i går, men har ikke prøvd det før. Det kjentes ihvertfall mykt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ulltøy til barn og voksne
Til ungene så drar du på Barnas Hus og Bogerud Tekstil, og til voksne går du på Bogerud Tekstil. Obs har også mye til voksne og barn, men de er i alle fall veldig utplukket til barn nå tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Ulltøy til barn og voksneHvis du har et Apotek 1 i nærheten selger de sett til barn til 139,-., satt ned fra 199,- Det er rosa eller mørkeblått. Veldig mykt og godt, men jeg vet ikke hvor slitesterkt. Butikkoversikt: http://www.apotek1.no/vaare-apotek
![]() |
#13 |
Står på egne ben
![]() Sv: Ulltøy til barn og voksneEuropris har faktisk ullundertøy til barn de også, men vet ikke hvordan de er. De bare kjentes myke ut i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Ulltøy til barn og voksneOm europris - superundertøyet der har latterlig lite hull til hodet. Vet ikke om det er greia med ulltøyet, men jeg har iallefall villet vært litt obs på det.
![]() |
#15 |
Off the map.
|
![]() Sv: Ulltøy til barn og voksneReflex og Janus synes jeg er best og finnes titt og ofte på tilbud. Tom og Trine er OK - tidligere var de myke men ikke så slitesterke, mens nå har de blitt mer harde og tåler mer (det siste gjelder den stripete ulla)
![]() |
#16 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ulltøy til barn og voksneJeg har kikket etter ulltøy i dag. Barnas hus har 30 % på alt ullundertøyet sitt nå. Bogerud har salg på noe av Janus-ulltøyet.(99,- pr del)
![]() |
#17 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Ulltøy til barn og voksneUllmax
![]() |
#19 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Ulltøy til barn og voksneJanusstrømpiser koster rundt 70-80 kroner paret på Obs. Det er ikke så verst pris, synes jeg. Har to barn som bruker samme str, de freser rundt i strømpisene hele dagen og vi har ikke sett et eneste hull enda. Kjøpte sikkert ti par i høst, og de er godt brukte allerede - men nesten som nye (dvs ingen hull eller nupper).
![]() |
#20 |
WF: BNBE
![]() Sv: Ulltøy til barn og voksneSparkjøp har noe av det allerede billige ulltøyet til redusert pris nå. Men det er hvitt og rosa med blonder nederst, så det passer vel egentlig best til jente. Koster 69 og 79 per del, så vidt jeg husker.
![]() |
|
|