Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg trenger kjøkkengardiner!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-10, 09:13   #1
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Jeg trenger kjøkkengardiner!

Jeg er ikke verdens største tilhenger av gardiner, og bruker helst bare persienner og lameller når jeg vil stenge for sol f.eks, men har innsett at jeg MÅ HA kjøkkengardiner pga innsyn fra naboene når jeg tasler opp naken midt på natta for å ordne flaske til ungen.

Her jeg bor finner jeg ikke noe som ikke må syes, og siden jeg allerede én gang har blitt berømt i forumverdenen for mitt forsøk på å sy til kjøkkengardiner skal jeg ikke engang prøve meg på det.
Så, jeg trenger litt hjelp til å finne noe på nett. Har lett etter nettbutikker som selger det jeg er ute etter, men har ikke lykkes så langt.

Så om noen har tips, konkrete eller ledetråder, tas de mot med takk.

Det jeg leter etter er gardiner av type kafégardin. Ikke for at det er så himla lekkert, men fordi jeg da kan trekke for uten å stenge igjen hele gluggen selv om det hindrer innsyn.
Jeg ser etter noe som enten er ensfarget (sort, hvitt, offwhite, beige, grått eller rødt) eller eventuelt diskret mønstret.

__________________
Batman januar 2004.
Bulldosern mai 2009

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 10:03   #2
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkengardiner!

Ha ha ha! Nå skjønner jeg hvem du er! Jeg synes så absolutt du burde hente fram symaskina igjen. Jeg trenger en god latter.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 10:10   #3
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkengardiner!

Jeg kjøpte på princess i høst. Helt hvite med litt blonder. Supersøte og har fått masse skryt av dem.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 10:15   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkengardiner!

Hvor mange vinduer trenger du til?
Jeg har noen hvite liggende som jeg ikke får brukt ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 10:16   #5
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkengardiner!

Ha ha, jeg skulle nettopp inn her for å foreslå at du kunne sy dem selv ...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 13:25   #6
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Ha ha ha! Nå skjønner jeg hvem du er! Jeg synes så absolutt du burde hente fram symaskina igjen. Jeg trenger en god latter.

Det er ikke noen symaskin å hente fram lenger. Det var svigermor sin, og hun hevder at jeg kjørte den til vrak da jeg lånte den.

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jeg kjøpte på princess i høst. Helt hvite med litt blonder. Supersøte og har fått masse skryt av dem.

Har sett i nettbutikken til Princess, og de hadde bare bondehusgardiner i kaféstil.
Nærmeste Princessbutikk er 14 mil unna i en retning man stort sett bare drar om man har ærender på sykehuset der.

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Hvor mange vinduer trenger du til?
Jeg har noen hvite liggende som jeg ikke får brukt ...

Bare ett. Vanlig standard bredde og høyde.
Kan ikke du vise bilde, så kan jeg jo kanskje kjøpe dem av deg?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Ha ha, jeg skulle nettopp inn her for å foreslå at du kunne sy dem selv ...


Da tror jeg nesten det hadde vært heldigere om jeg hadde malt igjen halve vinduet med vannmaling.

__________________
Batman januar 2004.
Bulldosern mai 2009

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 13:34   #7
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkengardiner!

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jeg kjøpte på princess i høst. Helt hvite med litt blonder. Supersøte og har fått masse skryt av dem.

Bilde?

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 13:36   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger kjøkkengardiner!

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Bare ett. Vanlig standard bredde og høyde.
Kan ikke du vise bilde, så kan jeg jo kanskje kjøpe dem av deg?

Det skal jeg ordne senere i dag.
Du kan i så fall få dem billig/mot porto.

De er helt hvite, med noe hvitt mønster/broderigreier på. Jeg skal grave dem frem senere i dag/i morgen!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no