Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvordan er Hummeldressene i størrelsen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-10, 10:47   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan er Hummeldressene i størrelsen?

Noen som vet? Og er de korte eller lange i beina?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 14:33   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er Hummeldressene i størrelsen?

Ingen som vet?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 20:22   #3
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal sjekke så fort jeg får den lille modellen min til å hente dressen hennes

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 20:26   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på 1: finnes den på tilbud noen plass? og 2: Er den bra?

Gammel 05-01-10, 20:29   #5
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt en i str 104 til min 2007 modell, han er stor for alderen og bruker str 98 i Minymo sin og Minimikki sin vinterdress i år, og de passer perfekt. Hummeldressen i str 104 er altfor stor nå. Skal få målt beina når tassen er villig til å ta av dressen! Jeg jobber i bhg, og Hummeldressen er godt likt blant oss ansatte her.

Gammel 05-01-10, 20:33   #6
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Standard

For de som bor i Stavanger og omegn så er den på salg på 30 % på T.I.N.Y. Den kommer på på 20% salg på tinyshop.no den 10.01.
Ser at den ikke er spesielt lang i bein, så den passer nok ikke barn som er langbeinte.

Som nevnt er jeg veldig godt fornøyd med 2009-modellen som de barna i min bhg har hatt i år.

Gammel 05-01-10, 20:42   #7
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg lurer på 1: finnes den på tilbud noen plass? og 2: Er den bra?

Mellomsøster har Hummeldress og jeg er mer enn fornøyd. De er ganske normale i størrelsen. Jeg kjøpte str. 98 til 2,5-åringen, og den passet egentlig ganske bra. Hun drukner ikke i den.

Jeg tror disse starter salget i morgen!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.