Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Forklar meg om bilbatterier og hvordan motorvarmere virker

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-10, 11:11   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forklar meg om bilbatterier og hvordan motorvarmere virker

Vi har uttak for motorvarmer på begge parkeringsplassene våre. Mannens bil har innebygd diselvarmer. Min bil (bensin, Audi) har et batteri som fikk merknad på servicen om at burde byttes, så jeg er litt spent hver morgen om bilen starter. Hvilket den foreløpig har gjort uten problemer, til tross for sprengkulde. Er motorvarmer noe jeg kunne hatt nytte av. Eller burde jeg bare kastet meg rundt og fått byttet batteri før det konker. (Pilen står mellom 12 og 16 V, så det virker fulladet når jeg starter og bilen starter som sagt rimelig greit selv når motoren er iskald. Når den er varm så starter den i det jeg vrir på tenningsnøkkelen.) Mannen sier at batteriet plutselig kan finne på å lade ut, siden det har fått merknader. Noen som vet?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01.