|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Navn på postkasseJeg hadde lenge husnummeret på postkassa vår. Til jeg en dag møtte postbudet vårt og fikk huden full for å ha en "uidentifiserbar postkasse". |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Navn på postkasseJeg vet at min mor, som bor alene, kun har etternavn på postkassa. På den måten blir det liksom ikke umiddelbart opplagt at hun er alene. Vi har selv både for- og etternavn, som du sier så er det enkelt å finne ut hvem som bor der. Har ikke tenkt på det som sikkerhetsrisiko i vårt tilfelle, men skjønner tankegangen til min mor.
![]() |
#4 |
i Morgentåkedalen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Navn på postkasse
Ja, jeg ser ikke helt for meg hvilke dramatisk scenario som kan utspille seg på grunn av dette, så jeg tenkte kanskje noen her kunne bistå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Navn på postkasseEnig i at det var litt paranoid. Jeg veit fra en postombærer jeg kjenner at postkassene må være skikkelig merket med navn og husnummer, ellers får de ikke levert ut posten. Hvis man ikke kan ha navnet sitt på innsiden av postkasselokket en gang, får man vel skaffe seg en postboks da, tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
i Morgentåkedalen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Navn på postkasse
Jo, den kan jeg faktisk skjønne. Hadde jeg bodd alene, så hadde jeg sikkert ikke klistra opp et digert navneskilt med bare mitt navn på inngangsdøra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Navn på postkasseJa, huff, det var farlig.
![]() |
|
|