|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Nytt spørsmål - glutenfri handling i SverigeØnsker tips om hva dere anbefaler å handle der? I hvilke butikker finner dere det? Hva går det mye av, lite av osv.. Hvilke merker er gode, dårlige.. Har en sønn som elsker pasta, så der blir nok den verste bøygen for vår del.. samt brød da. Ellers lager jeg det meste fra grunnen og da bør det vel være enkelt å kun benytte glutenfrie produkter...
![]() |
#2 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Nytt spørsmål - glutenfri handling i SverigeJeg foretrekker semper til gjærbakst. Jeg bruker den grove og den med fiber til brødbakst, samt til nanbrød. De fine melblandingene er best til boller og tortillas.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Nytt spørsmål - glutenfri handling i SverigeSemper sin glutenfrie pasta er kjempegod, så den kommer han sikkert til å like! Jeg foretrekker den som er litt fiber i, og den liker min høyst glutenspisende kjæreste også - den minner om vanlig fullkornspasta. Glutenfrie lasagneplater er også kjempegode. Ellers ville jeg vurdert å kjøpe litt bokhvetemel, fullkornsrismel og sånt hvis du ser for deg å bake noe selv. Pannekaker på bokhvetemel og havre/ris/soyamelk er godt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Nytt spørsmål - glutenfri handling i SverigeAll pastaen er god, unntatt de pastaskruene som er laget på ris.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt spørsmål - glutenfri handling i SverigeTakk for fine tilbakemeldinger. Må skrive handleliste og prøve å sette meg inn i nye bakemetoder og oppskrifter!
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Nytt spørsmål - glutenfri handling i SverigeHei!
![]() |
|
|