Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken sang - igjen

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-10, 18:50   #1
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilken sang - igjen

Jeg kom plutselig på en sang jeg sikkert ikke har hørt på ti år, men jeg husker jo nesten ingenting, annet enn at den er ganske fin.

Det eneste jeg husker:
- noe med "highway", enten i teksten eller i albumtittelen
- innbiller meg også noe med "flies on the windscreen" (men da får jeg bare opp Depeche når jeg googler), og også noe med "girlfriend"
- balladeaktig (?)
- nittitallet, etter 1995
- albumet ble genierklært og skrytt opp i skyene i pressen, jeg har dog aldri hørt om dem hverken før eller siden, tror jeg. Litt sånn flinkisband?
- mannlig vokalist, band, mulig amerikansk
- jeg assosierer til Radiohead og Boards of Canada, men det tror jeg mest er pga samme tidsperiode

Mulig at fluene på bilruten er fra coveret? Jeg har CD-en et sted, men den lar seg nok ikke enkelt lokalisere.

Er dette i det hele tatt mulig å finne ut av for noen?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.