Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Resete en iPod?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-10, 16:42   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Resete en iPod?

Går det å resete en iPod? Den var tilkoplet min Mac og så matet jeg den ut, men det står fortsatt "Tilkoblet mat ut for før frakopbling". Jeg har prøvd å stenge den av og det får jeg ikke til. Jeg har prøvd å kople den til igjen og den synes ikke i iTunes. Derfor tror jeg at jeg må resete den på noen måte, jeg har ikke tid å vente til batteriet går ut for jeg bruker den mye til trening.

Går det? Noen som vet?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:46   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Resete en iPod?

http://support.apple.com/kb/HT1320

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:47   #3
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

http://support.apple.com/kb/HT1320

Takk!

Jeg søkte på reset og iPod på www.apple.com men fant ikke den siden (eller kanskje jeg ikke sjekket nok blant de fjørtinutten svarene jeg fikk).

Gammel 09-01-10, 16:51   #4
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Problem solved.

Gammel 09-01-10, 16:56   #5
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Takk!

Jeg søkte på reset og iPod på www.apple.com men fant ikke den siden (eller kanskje jeg ikke sjekket nok blant de fjørtinutten svarene jeg fikk).

Hehe, jeg gikk til Google og tastet «reset ipod» – første treff.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.