Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Skipreparering for dummies

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-10, 19:09   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skipreparering for dummies

Jeg har ikke smurt et par ski på over 20 år, så jeg er helt lost.

Men nå skal vi prøve oss på ski i morgen, og trenger derfor et lynkurs i smøring og annen preparering. Jeg har gått til innkjøp av en sånn smørekoffert fra Rode.

1. Jeg har helt nye ski. Må jeg gjøre noe spesielt med dem før jeg tar dem i bruk?

2. Mannen har ski der gammel smøring ikke er fjernet. Jeg trenger tips om hvordan dette gjøres på enklest måte.

3. Poden sine ski er smørefrie (trur eg, må sjekke). Da trenger jeg vel ikke gjøre noe som helst?

Jeg var inne på swixschool.org, men de fikk det til å se så komplisert ut at jeg ble helt skremt.

Ingen av de smurningene jeg har ser ut til å passe for denne kulda. Hva gjør jeg da? Jeg får jo ikke tak i noe smøring i morgen.

HJELP!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.