Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

MB V-klasse

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-10, 23:00   #1
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

MB V-klasse

Noen her inne med erfaring med MB V-klasse? Jeg er på jakt etter en stor bil alla Caravelle, og snublet plutselig over Mercedes Benz V-klasse. Disse er jo skikkelig flotte og virker billigere enn Caravellene. Har de noen skjulte feil og mangler som jeg ikke finner?

Vi kjører mye til fjells med hund i bur og ski og diverse bagasje, og jeg liker å sitte høyt og at alle i baksetet har hvert sitt sete.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 01:51   #2
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: MB V-klasse

Første generasjon av V var vel i basis en katastrofe kvalitetsmessig. Andregenerasjon kom vel i 2004 elns. Litt usikker på hvordan det har utviklet seg for andregenerasjon.

Av de store i V-klasse heter vel den nyere typen Viano (som ikke må forveksles med Vaneo, som er en langt mindre bil basert på A-klasse)

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 11:05   #3
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MB V-klasse

Filleren...

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 11:27   #4
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: MB V-klasse

Rust, rust og atter rust. Luftfjæring hvor belgene sprekker, automatkasser som tar kvelden og en del andre ting går igjen.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 11:52   #5
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: MB V-klasse

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Rust, rust og atter rust. Luftfjæring hvor belgene sprekker, automatkasser som tar kvelden og en del andre ting går igjen.

Er vel ingen med luftfjæring igjen vil jeg tro - hvis bilen har vært brukt har det vel etter hvert kommet på plass vanlige dempere etc.

Glemmer ikke han som var så lei bilen at han fikk laget dekor over hele bilen som fortalte hvor dårlig den var...

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 23:07   #6
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MB V-klasse

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Glemmer ikke han som var så lei bilen at han fikk laget dekor over hele bilen som fortalte hvor dårlig den var...

Ja det husker jeg faktisk. Tror jeg går for Caravelle jeg.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no