|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Helt vanlig
|
![]() Hvem kjenner du utseendet påBlir man forferdelig paranoid her inne om man ramser opp sånt?
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvem kjenner du utseendet på
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem kjenner du utseendet påOj, det er altfor mange.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvem kjenner du utseendet påDidjeridust og Inagh kjenner jeg og vet hvordan ser ut. Ellers vet jeg hvordan aC, Misteri, Albertine, Skilpadda, Iset, Fibi, kiki, Divine, Torsk, m^2, Necessario, Nabojenta, Smilefjes og Skvetten ser ut. Det er de jeg husker nå, ihvertfall. Har sett bilder av flere men kan ikke si at jeg husker dem likevel. Noen har jeg sett flere/oftere bilder av, og noen fester seg bedre i hukommelsen enn andre. Jeg har ikke truffet noen FP'ere IRL som jeg ikke kjente fra før. |
![]() |
![]() |
#6 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem kjenner du utseendet påTja, det er ikke mange: Alexa, Acsa, Pamina og IOA er de jeg har møtt (som jeg vet om).
![]() |
#7 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Hvem kjenner du utseendet påJeg mener ikke møtt, men som i har sett bilde/ vet hvordan ser ut og ville kunne kjent igjen om jeg traff de på gata.
![]() |
#10 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem kjenner du utseendet påTja...ca ti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem kjenner du utseendet påJeg legger til Mei på lista
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvem kjenner du utseendet påIkke så mange faktisk. gnuri, Babe, Obelix, Irma, Estrella, aC. Dvs. det er de jeg har møtt. Jeg vet hvordan mange ser ut ja, ut fra bilder. |
![]() |
![]() |
#16 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvem kjenner du utseendet på
![]() |
#17 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvem kjenner du utseendet påHar stort sett bare sett bilder, tror jeg vet sånn ca hvordan 50 ser ut (gjettetall, har ikke telt). Men aner ikke om jeg ville greid å kjenne igjen noen dersom jeg så dem i RL, har ikke karet meg på treff enda - skylder på store avstander.
![]() |
#18 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvem kjenner du utseendet påJeg aner ikke hvor mange det er, men det er mange. Her i Oslo er det jo ganske mange som møtes fra tid til annen.
![]() |
![]() |
#19 |
Nå da?
|
![]() Sv: Hvem kjenner du utseendet påJeg kjenner/har møtt Mei, Mandino (ja, ses til uka
![]() |
#20 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvem kjenner du utseendet påJeg har truffet en solid bøling her inne fra. Jeg trodde en gang jeg hadde truffet en før, men så hadde jeg bare sett bildet mange ganger.
![]() |
|
|