Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvem kjenner du utseendet på

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-10, 00:40   #1
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvem kjenner du utseendet på

Blir man forferdelig paranoid her inne om man ramser opp sånt?

Det har jo vært tråder hvor vi spinner vilt på hva vi tror, men vi har vel sett bilde av eller kjenner noens virkelige utseende også. Har du oversikten?

Gammel 10-01-10, 00:43   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kjenner du utseendet på

Jeg telte en gang i fjor eller noe sånt, og fant ut at jeg har møtt over hundre FP-ere. Jeg har sett bilder av en del jeg ikke har møtt også. Tror ikke jeg skal ta sjansen på å lage en liste - det er litt slik at jo lengre en slik liste er, jo pinligere er det om man uteglemmer noen.

Gammel 10-01-10, 00:44   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj, det er altfor mange. *gidder ikke skrive så lang liste akkurat nå*

Gammel 10-01-10, 00:44   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sier som Skilpassa og Iset - den lista orker jeg ikke begynne på.

Gammel 10-01-10, 00:48   #5
Frantzen
Passiv

Standard

Didjeridust og Inagh kjenner jeg og vet hvordan ser ut. Ellers vet jeg hvordan aC, Misteri, Albertine, Skilpadda, Iset, Fibi, kiki, Divine, Torsk, m^2, Necessario, Nabojenta, Smilefjes og Skvetten ser ut. Det er de jeg husker nå, ihvertfall. Har sett bilder av flere men kan ikke si at jeg husker dem likevel. Noen har jeg sett flere/oftere bilder av, og noen fester seg bedre i hukommelsen enn andre. Jeg har ikke truffet noen FP'ere IRL som jeg ikke kjente fra før.

Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 00:50   #6
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja, det er ikke mange: Alexa, Acsa, Pamina og IOA er de jeg har møtt (som jeg vet om).

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 00:52   #7
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg mener ikke møtt, men som i har sett bilde/ vet hvordan ser ut og ville kunne kjent igjen om jeg traff de på gata.
Er vel fare for at den lista er lang hos mange ja.

Gammel 10-01-10, 00:52   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Tja, det er ikke mange: Alexa, Acsa, Pamina og IOA er de jeg har møtt (som jeg vet om).

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 00:56   #9
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Give me a hint (alle dere som skifter nick)

Gammel 10-01-10, 00:59   #10
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tja...ca ti.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 01:00   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den listen er veldig lang.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 01:04   #12
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Standard

Jeg legger til Mei på lista Syns det er fint å vite hvem noen er i "R.L", men jeg har ingen omgangsvenner her. Må legge til at jeg gleder meg til å se Alexa på Musical Mini på onsdag.

Gammel 10-01-10, 01:29   #13
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Esme, Iset, Skilpadda, Haugtussa, Necesario, torsk, aC osv osv

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 04:15   #14
Left
Passiv

Standard

Ikke så mange faktisk. gnuri, Babe, Obelix, Irma, Estrella, aC. Dvs. det er de jeg har møtt. Jeg vet hvordan mange ser ut ja, ut fra bilder.

Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 07:05   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt en god del, sett bilder av enda flere

Gammel 10-01-10, 08:18   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har møtt en god del, sett bilder av enda flere

Her og. Det betyr ikke at jeg husker hvordan alle ser ut alltid, men jeg har nok "sett" over 100 ansikter her inne ja.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 08:22   #17
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Har stort sett bare sett bilder, tror jeg vet sånn ca hvordan 50 ser ut (gjettetall, har ikke telt). Men aner ikke om jeg ville greid å kjenne igjen noen dersom jeg så dem i RL, har ikke karet meg på treff enda - skylder på store avstander.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 08:33   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg aner ikke hvor mange det er, men det er mange. Her i Oslo er det jo ganske mange som møtes fra tid til annen.

Bilder av folk man har sett på nett synes jeg er litt vanskelig. Da er det oftere lett å ta feil. Det skal mye til før jeg forsøker å si "hei" til noen jeg bare har sett bilde av.

Gammel 10-01-10, 09:11   #19
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Jeg kjenner/har møtt Mei, Mandino (ja, ses til uka ), kiddo, Pamina, amylin, Arken og Acsa iallefall.

Også kjenner jeg igjen Skilpadda, Skytte og Xian, men de har jeg ikke offisielt møtt.
Necessario, Grøten og Iset vet jeg hvordan ser ut fra bilder. Mener jeg har sett bilde av AC også, men er ikke sikker. Kanskje jeg blander med en annen.

Gammel 10-01-10, 09:14   #20
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har truffet en solid bøling her inne fra. Jeg trodde en gang jeg hadde truffet en før, men så hadde jeg bare sett bildet mange ganger. Den eneste jeg kommer på i farten jeg vet hvordan ser ut uten å ha møtt, er Iset. Og så har jeg sett Xian på gata noen ganger uten å hilse. Dvs. jeg bekjent-nikket en gang uten å tenke over at hun jo ikke vet hvordan jeg ser ut.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.